PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyk w supermarketacch

  • 1. Data: 2003-09-13 14:06:26
    Temat: informatyk w supermarketacch
    Od: "kyob" <nie_@_MAM.tk>

    czym się dokładnie zajmuje informatyk w supermarketach np. w inermache

  • 2. Data: 2003-09-13 15:52:37
    Temat: Re: informatyk w supermarketacch
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    kyob wrote:
    > czym się dokładnie zajmuje informatyk w supermarketach np. w inermache

    siecia ? komputerami ? software ? hardware ?

    Maciej

  • 3. Data: 2003-09-13 15:58:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > czym się dokładnie zajmuje informatyk w supermarketach np. w inermache

    Wszystkim. Lacznie z czyszczeniem monitorow ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2003-09-15 07:37:45
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > czym się dokładnie zajmuje informatyk w supermarketach np. w inermache

    Wszystkim. Lacznie z czyszczeniem monitorow ;-)

    I wykladaniem wazyw na hali - w wolnych chwilach:)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2003-09-15 11:41:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bk46mv$spb$1@news.onet.pl>, Jarosław Wiechecki wrote:

    > Poważnie czy to tylko żart?

    Nie, to nie żart... Supermarket ma to do siebie, że chwilowo
    potrzebuje dużo siły roboczej do pracy nie wymagającej żadnych
    kwalifikacji, więc angażuje do tego każdego, a informatyk-administrator
    ma często dużo czasu.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2003-09-15 12:09:34
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wszystkim. Lacznie z czyszczeniem monitorow ;-)
    >
    > I wykladaniem wazyw na hali - w wolnych chwilach:)

    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 7. Data: 2003-09-15 12:45:09
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poważnie czy to tylko żart?

    powaznie
    /p

  • 8. Data: 2003-09-16 05:51:28
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Poważnie czy to tylko żart?

    Bardzo powaznie. Ja sam kiedys naklejalem EAN'y na pilkach do kosza ;)
    Dyrektor doszedl do wniosku, ze nie mamy nic do roboty i nam to wrzucil.

    --
    Krzysiek, Krakow, Ford Escort 1.6 16V LPG

  • 9. Data: 2003-09-24 10:39:57
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message

    > Bardzo powaznie. Ja sam kiedys naklejalem EAN'y na pilkach do kosza ;)
    > Dyrektor doszedl do wniosku, ze nie mamy nic do roboty i nam to wrzucil.

    No to pogratulowac mozliwosci samoksztalcenia i rozwoju zawodowego ... :-)

  • 10. Data: 2003-09-24 11:45:07
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > No to pogratulowac mozliwosci samoksztalcenia i rozwoju zawodowego ... :-)

    I dyrektorowi zdolnosci do zarzadzania ;)