PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana

  • 21. Data: 2004-05-16 19:04:11
    Temat: Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:

    > Dziś więcej ogłoszeń się nie ukaże, chyba że Przemek znajdzie czas
    > by je puścić. Po pierwsze: ja nie mam możliwości czasowej by

    Przerobiłem kolejkę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2004-05-16 20:42:47
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Technicznie nie, natomiast powstaje kwestia ochrony danych osobowych i
    > innych pewnie. Tak wiem - i tak poszłoby na newsy, ale... Ale zawsze jest
    > jakieś 'ale'.

    A zapis w faq: "wysyłający post na pl.praca.oferowana godzi się z
    zamieszczeniem go na stronie ..."?
    Zresztą - przecież posty są archiwizowane przez google etc. bez pytania o
    zgodę ich autorów. Poza tym - czy można mówić o ochronie danych osobowych w
    przypadku, gdy jasna jest intencja podania ich przez ich podmiot do
    wiadomości publicznej? IMHO nie, ale może leci z nami prawnik?

    Sigurd

  • 23. Data: 2004-05-17 14:56:12
    Od: "Piotr Borawski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > by je puścić. Po pierwsze: ja nie mam możliwości czasowej by
    > przejrzeć i wysłać.

    A gdyby tak zamieszczanie nowych ogloszen przyjmować tytlko przez formularz
    na stronie www. Wypełnienie wszystkich pół byłoby obligatoryjne a
    moderatorowi starczyłoby zaledwie rzucenie okiem czy w polach nie ma jakis
    głupot, nie byłoby problemu ze znakami polskimi.

    > Po drugie: są pewne kwestie, które proponuję
    > przedyskutować:
    >
    > 1) Grupa zasypana jest (jak widzicie) ogłoszeniami z ofertami
    > dla nauczycieli z Mazowieckiego Kuratorium Oświaty. Ktoś z MKO
    > napisał skrypt, który automatycznie wysyła na ppo oferty publikowane
    > w ich serwisie. Jest tego tak dużo, że moim zdaniem utrudnia to
    > czytanie ofert osobom, które akurat nie poszukują pracy nauczyciela.
    > Pytanie co z tym zrobić?

    A może wszystkie ogłoszenia od danego pracodawcy umieszczać pod jednym
    tematem typu : "ogłoszenia z Mazowieckiego Kuratorium Oświaty" - kto będzie
    chciał to sobie wątek rozwinie.

    pozdrawiam
    Piotr Borawski

  • 24. Data: 2004-05-17 18:31:55
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr Borawski wrote:
> [...]
    > moderatorowi starczyłoby zaledwie rzucenie okiem czy w polach nie ma jakis
    > głupot, nie byłoby problemu ze znakami polskimi.

    Chętnie, ale znam takich (Przemek? :), którzy powiedzą, że taki interfejs
    wypacza ideę Usenetu (dostęp do grup via czytniki). Poza tym osoby, które
    mają prawidłowo skonfigurowane czytniki mogłyby poczuć się skrzywdzone
    odsyłaniem do jakiejś tam bramki :)

    Natomiast suma sumarum na pewno ułatwiło by to pracę moderatora.
    A co za tym idzie, przyspieszyło.

    > A może wszystkie ogłoszenia od danego pracodawcy umieszczać pod jednym
    > tematem typu : "ogłoszenia z Mazowieckiego Kuratorium Oświaty" - kto będzie
    > chciał to sobie wątek rozwinie.

    Różne czytniki różnie wątkują a poza tym dopiero byłoby nieczytelne.
    Po tematach widać przecież jakiego stanowiska dotyczy ogłoszenie.
    Nie jest to dobry pomysł.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 25. Data: 2004-05-17 23:17:32
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf; <c83dl2$f53$1@inews.gazeta.pl> :

    > Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A co do czytywalności -
    >
    > Mi 5 sekund - ustawilem regule, ze jak Szczecin, to na czerwono - wszystkie
    > czarne :(((((

    A nie boisz się, że jakaś zdalna lub na "całą Polskę" Ci uciecze? ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)