PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca po urodzeniu dziecka

  • 1. Data: 2004-05-14 13:07:11
    Temat: praca po urodzeniu dziecka
    Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl>

    Witam :)

    Mamy pewne pytanko, bo nie umiem nigdzie tego znaleźć.

    Na przełomie września/października urodzę (planowo ;)) dziecko. Nie
    pracuję, właśnie kończę studia. Także do czasu urodzenia dziecka nie
    będę pracować, bo raczej nikomu nie zależy by zatrudnić ciężarną.
    Ale mam możliwość pracy od stycznia bądź lutego 2005. Czy jest jakiś
    okres czasu po urodzeniu dziecka, kiedy nie można takiej kobiety
    zatrudnić? Czy są względem tego jakieś regulacje? Bo mój ewentualny
    pracodowca ma wątpliwości, kiedy może mnie zatrudnić i mówi o okresie
    jaki przysługuje na urlop macierzyński, że wtedy nie może mnie
    zatrudnić. I nie wiem za bardzo o co chodzi...

    Z góry dzięki za informacje :)
    --
    Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

  • 2. Data: 2004-05-14 13:34:08
    Temat: Re: praca po urodzeniu dziecka
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "nonnocere" <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będę pracować, bo raczej nikomu nie zależy by zatrudnić ciężarną.
    > Ale mam możliwość pracy od stycznia bądź lutego 2005.

    skoro jeszcze u niego nie pracujesz to mozesz zaczac prace zaraz po
    porodzie...
    bo ochroniepodlega ciezarna ..
    co prawda potem mozna brac zwolnienia na opieke nad dzieckiem bo urlop
    maciezynski raczej nie bedzie przyslugiwal .. a jezeli nawet to nei musisz
    go wszak brac...
    Moze ktos sie wypowie na podstawie kp ?

    ale czy napewno podejmiesz?
    nie wyobrazam sobie zostawienia noworodka na butelce w takim wieku.. no ale
    ludzie czasem tak robią...

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-05-14 13:49:07
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 14 May 2004 15:07:11 +0200, na pl.praca.dyskusje, nonnocere
    napisał(a):

    > Witam :)
    >
    > Mamy pewne pytanko, bo nie umiem nigdzie tego znaleźć.
    Chodzi o okres ochronny dla kobiety w połogu. Po porodzie musisz odpocząć
    przez 8 tygodni.
    Znamy się z regionalnej?
    --
    pozdrawiam :-)
    MEva

  • 4. Data: 2004-05-14 14:03:28
    Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl>

    MEva wrote:

    > Chodzi o okres ochronny dla kobiety w połogu. Po porodzie musisz odpocząć
    > przez 8 tygodni.

    dzięki :) Myślę, że będą miała spokojnie 4 miesiące na to :) Także
    pasuje. A ta praca własnie nie byłaby by w pełnym wymiarze godzin, ale
    gdzieś 3 razy w tygodniu po parę godzin. Także myślę, że da się to
    pogodzić. Będzie czas na dzidzi i trochę czasu na prace się
    wygospodaruje.

    > Znamy się z regionalnej?

    Tak :)
    --
    Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)