PracaGrupypl.praca.dyskusje › CIEKAWA OFERTA -przyjemne z pożytecznym

  • 1. Data: 2004-05-14 16:25:23
    Temat: CIEKAWA OFERTA -przyjemne z pożytecznym
    Od: "Adam" <a...@t...pl>

    Chcesz w łatwy i szybki sposób zarobić spore pieniądze!! Naprawdę Możesz !!
    100% LEGALNIE !! Jeśli masz komputer z dostępem do internetu, trochę czasu w
    tygodniu, jesteś rzetelny, uczciwy a przy tym chcesz zarobić duże pieniądze lub
    TYLKO SOBIE DOROBIĆ (ile - to zalezy od Ciebie) - podejmij pracę - TO SUPER
    OFERTA DLA CIEBIE !! NIC NIE RYZYKUJESZ, A MOŻESZ POLEPSZYĆ SWOJĄ SYTUACJĘ
    FINANSOWĄ!! Sam tak działam i jestem zadowolony. Dokładne bezpłatne informacje
    na maila. Mój e-mail a...@t...pl w temacie wpisz "Praca&#8221; odpiszę jak
    najszybciej. ZOBACZYSZ, ŻE WARTO !!!

  • 2. Data: 2004-05-14 17:53:44
    Temat: Re: CIEKAWA OFERTA -przyjemne z pożytecznym
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@t...pl news:3d09.00001523.40a4f2f2@newsgate.onet.pl

    > Chcesz w łatwy i szybki sposób zarobić spore pieniądze!! Naprawdę
    > Możesz !! 100% LEGALNIE !! Jeśli masz komputer z dostępem do
    > internetu, trochę czasu w

    100% nie leganie a i tak grosze nie dostaniesz od SPAMERa !

    http://www.nospam-pl.net/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-05-18 10:15:38
    Od: "karol" <k...@t...pl>

    > TYLKO SOBIE DOROBIĆ (ile - to zalezy od Ciebie)

    to ja poprosze 2000 zl.
    mam internet, kumputer i jestem rzetelny. gdzie mam sie podpisac zeby co
    miesiac dostawac te 2000 ? :)

    karol
    p.s. i taka robota mi sie podoba, goscie sami ci pchaja kase na konto. yea !