PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop jeszcze raz?

  • 1. Data: 2004-05-14 06:06:00
    Temat: urlop jeszcze raz?
    Od: "Gaja" <d...@a...pl>

    Witam :)
    Podobne pytanie zadalam na grupie juz jakis czas temu, ale mam jeszcze
    watpliwosci. Chodzi o niewykorzystany urlop. Jesli w tym roku pracowalam
    tylko do maja, dokladnie do dzisiaj, to w jaki sposob obliczyc ekwiwalent za
    niewykorzystany urlop? Liczy sie to jakos proporcjonalnie do przepracowanego
    okresu? Czy jest jakas norma, ze na dany miesiac wypada iles tam dni? Nie
    wiem, pomozcie.
    Bede wdzieczna za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2004-05-14 08:32:01
    Temat: Re: urlop jeszcze raz?
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Gaja" <d...@a...pl> wrote in message
    > niewykorzystany urlop? Liczy sie to jakos proporcjonalnie do
    przepracowanego
    > okresu? Czy jest jakas norma, ze na dany miesiac wypada iles tam dni? Nie

    urlop za przepracowany miesiac = Ilosc dni roboczych w roku (zmienia sie) /
    12 miesiecy

    ekwiwalent = urlop za miesiac * ilosc przepracowanych miesiecy

    Z tego co pamietam wynik zaokragla sie w gore.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-14 08:37:32
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 14 May 2004 08:06:00 +0200, na pl.praca.dyskusje, Gaja napisał(a):

    > okresu? Czy jest jakas norma, ze na dany miesiac wypada iles tam dni? Nie
    > wiem, pomozcie.
    Niestety nie pomożemy,bo też nic nie wiemy.
    Jaki masz staż pracy i nauki, jaką miałaś tam umowę o pracę i od kiedy, czy
    to była twoja pierwsza praca?
    A tak ogólnie to chciałam Ci napisać żebyś się za mocno nie martwiła, bo to
    już tak jest, że w trudnych sytuacjach zawsze zaczynają się otwierać przed
    człowiekiem nowe możliwości o których do tej pory nie miał
    pojęcia.Zobaczysz, że tak będzie, choć może nie odrazu.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2004-05-14 09:19:32
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    /
    > 12 miesiecy

    Oczywiscie spie chyba dzisiaj bo tak to sie nic nie wyliczy zaraz zerkne i
    podam dokladne wzory. Chcialem dac cancela, ale juz nie poszlo..