PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(

  • 1. Data: 2004-01-25 18:05:42
    Temat: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    Od: s...@g...pl

    No właśnie, dlaczego? Nie jestem jakimś tam świeżo
    upieczonym absolwentem, pracowałem 4 i pół roku (w tym
    3 i pół na pełnym etacie) w poligrafii i branży
    sprzątającej, ponadto znam się na WSZYSTKIM w biurze
    (łącznie z naprawą ksero), o komputerze już nie mówię,
    bo to oczywiste że mam w małym palcu u nogi wszystko co
    widziałem (i dużo z tego czego nie widziałem), programik
    nawet jakiś sklecę, stronę WWW napiszę, o prawie też
    wiem prawie wszystko, łącznie z prawem UE, znam dwa
    języki, potrafię tłumaczyć (nie "tłumaczyć")...

    Jedyna wada - nie mam prawa jazdy i mieć nie będę
    (zdrowie), ponadto mam lekki stopień niepełnosprawności,
    oczywiście nie mówię o tym pracodawcom (z wyjątkiem ZPChr).

    Pracy szukam od półtora miesiąca, w tym czasie miałem
    trzy poważne rozmowy - mniej poważnych nie liczę, w
    dwóch przypadkach dano mi do zrozumienia, że nie ta płeć,
    w trzecim - nie miałem papierka na potwierdzenie
    znajomości ustawy o zamówieniach publicznych (a znam
    bardzo dobrze, bo przez półtora roku czytywałem ją
    do poduszki).

    Moja tragedia polega głównie na tym, że szukam pracy,
    ogólnie mówiąc, biurowej - a więc w miejscach, gdzie
    przeważają kobiety, które wolą przyjąć do swojego
    grona kolejną kobietę niż faceta, chociażby stanowisko
    nie było oczywiście skrzywione w jej stronę (przypuszczam,
    że np. osoba do obsługi klienta w szkole językowej jest).

    silvermane

  • 2. Data: 2004-01-25 19:55:48
    Temat: Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    Od: "Katia" <m...@o...pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie było oczywiście skrzywione w jej stronę (przypuszczam,
    > że np. osoba do obsługi klienta w szkole językowej jest).

    Sama jestem kobieta, i mozesz mi wierzyc, ze kobiety zdecydowanie wola miec
    w biurze chocby jednego faceta (a najlepiej kilku) niz sie kisic we wlasnym
    gronie. O wiele lepiej sie pracuje w zespolach mieszanych (z punktu widzenia
    kobiety.
    Nie zalamuj sie - poltora miesiaca to jeszcze nie tragedia. Ja szukalm 5
    miesiecy i znalazlam.. na pol roku.
    Glowa do gory.

    Katia

  • 3. Data: 2004-01-25 20:19:35
    Od: "Kilof" <k...@n...no>

    <s...@g...pl> wrote in message

    > Pracy szukam od półtora miesiąca, w tym czasie miałem
    > trzy poważne rozmowy - mniej poważnych nie liczę, w
    > dwóch przypadkach dano mi do zrozumienia, że nie ta płeć,

    Ja szukałem 4 miesiące.
    Rozmów poważnych odbyłem ok. 10.
    W końcu znalazłem to co chciałem znaleźć, a nie to co
    mi życie oferowało ;-)

    Mało kto otrzymuje pracę po odbyciu zaledwie 3 poważnych
    rozmów. Składaj podania i odwiedzaj pracodawców - nie ma siły
    kto szuka pracy ten na pewno ją znajdzie. Głowa do góry !
    Znasz języki, przepisy - masz naprawdę niezłe kwalifikacje !

    Pozdrawiam,
    Kilof

  • 4. Data: 2004-01-25 20:40:07
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]

    > znajomości ustawy o zamówieniach publicznych (a znam
    > bardzo dobrze, bo przez półtora roku czytywałem ją

    Jakis to trzeba miec na to papier? Co za idiota go od ciebie wymagal?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 5. Data: 2004-01-25 21:02:19
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    <s...@g...pl> napisał(a) tak:

> [...]
    > wiem prawie wszystko, łącznie z prawem UE, znam dwa
    > języki, potrafię tłumaczyć (nie "tłumaczyć")...

    Kolega z MBA, doświadczenie zawodowe 3 letnie, szukał pracy przez 8
    miesięcy, w tym czasie odbył ponad 20 rozmów. Nie szukał wcale pracy, do
    której mu to MBA było kloniecznie potrzebne, oczywiście też nie byle
    jakiej, ale musiał swoje ambicje nieco powściągnąć. Ja po rozpadzie
    najlepszej firmy w jakiej do tej pory pracowałem, przez pół roku szukałem
    pracy, znalazłem ją, po czym znów po pół roku postarałem się o
    wypowiedzenie, bo w żaden sposób nie mogłem się dostosować; koszmar.
    Teraz pracuję w domu, co ma tę wadę, że nie mogę wyjść z pracy.

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-01-25 21:11:35
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości

    > Teraz pracuję w domu, co ma tę wadę, że nie mogę wyjść z pracy.

    Klucz zgubiłeś?

    Sigurd NMSP