PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy

  • 1. Data: 2004-01-25 11:46:27
    Temat: szukam pracy
    Od: "Grażyna&Krzysztof" <s...@p...onet.pl>

    Szukam pracy w okolicach Dabrowy Gorniczej, Bedzina, Sosnowca, centrum
    Katowic.
    Mam 28 lat. Staz pracy 3 lata.
    Dotad pracowałam w szkolnictwie (nauczyciel) i w ksiegowosci.
    Ukonczyłam marketing i zarzadzanie na Politechnice Slaskiej.
    Mam skonczony kurs prrzygotowujący do pracy administracyjno-biurowej,
    przedsiebiorczosci, ksiegowosci komputerowej.
    Posiadam prawo jazdy kat.B.

    Prosze o kontakt na adres: s...@p...onet.pl lub pod numerem teelfonu
    (032)268-28-72.

  • 2. Data: 2004-01-25 12:33:09
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grażyna&Krzysztof" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bv0aap$rp9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Szukam pracy
    (CIACH BZDURY SPOZA TEMTU GRUPY)

    No nie mogę, teraz to się popisałaś inteligencją. Kobieto!
    niezależnie ja ciężka jest twoja sytuacja czytaj tekst
    ze zrozumieniem. Kilkadziesiąt minut temu koledzy napisali,
    że to nie ta grupa, i że pisze za ciebie mąż. Napisałaś więc
    sama ale nadal robisz źle.

    Co według ciebie oznaczają nazwy pl.praca.dyskusje
    i pl.praca.szukana??

    no pzdr
    LF

  • 3. Data: 2004-01-25 12:46:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grażyna&Krzysztof"

    Czy ta dziwna podwójna istota rozumie sens skrótu NTG? To znaczy
    Nie
    Ta
    Grupa

    --
    SQLwysyn

  • 4. Data: 2004-01-25 17:15:26
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Czy ta dziwna podwójna istota rozumie sens skrótu NTG? To znaczy
    > Nie
    > Ta
    > Grupa

    Czy naprawdę trzeba się czepiać wszystkich i wszystkiego? Chyba nie byłeś
    nigdy w trudnej sytuacji, skoro jedyną Twoją reakcją na ten post jest
    szyderstwo. Ani to mądre, ani grzeczne, ani (co gorsza) dowcipne.

    M.

  • 5. Data: 2004-01-25 18:05:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy naprawdę trzeba się czepiać wszystkich i wszystkiego? Chyba nie byłeś
    > nigdy w trudnej sytuacji, skoro jedyną Twoją reakcją

    To nie jest moja jedyna reakcja tylko kolejna w tym watku. Bo to jest
    notoryczne lamanie netykiety a nie jednorazowy post.

    > na ten post jest
    > szyderstwo.

    Nie szyderstwo, tylko lopatologia.

    > Ani to mądre,

    Rozumiem, ze negujesz madrosc netykiety?

    > ani grzeczne, ani (co gorsza) dowcipne.

    Bo to nie mialo byc ani grzeczne, ani dowcipne.

    A przyklaskiwaczom lamania netykiety mówimy stanowcze 'nie'.

    --
    SQLwysyn

  • 6. Data: 2004-01-26 09:49:07
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, ze negujesz madrosc netykiety?

    Netykiete stworzyli ludzie - dla ludzi. Zatem w sytuacji, gdy ktos ma
    klopoty (i to powazne) odwolywanie sie do naskrobanych przez kogos tzw.
    "zasad" jest, delikatnie rzecz ujmujac, nieco dziwne. Netykieta tez nie jest
    doskonala. I dotyczy tylko ( i az) etyki. To nie Kodeks Karny czy Cywilny.

    > A przyklaskiwaczom lamania netykiety mówimy stanowcze 'nie'.

    "Ten z nami, ten przeciw nam!"
    A wydawalo sie, ze to haslo umarlo wraz z komunizmem... Chociaz, jak widac,
    inne komunistyczne hasla (nawet parafrazowane) maja sie niezgorzej i ciagle
    w glowach niektorych ludzi siedza. Sadze, ze wiesz co mam na mysli.

    M.

  • 7. Data: 2004-01-26 11:31:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    widac,
    > inne komunistyczne hasla (nawet parafrazowane) maja sie niezgorzej i

    Sadze, ze niektórzy maja na tyle zjelczaly dowcip, ze bez emotikonów nie
    widza ironii. To zatem specjalnie dla nich
    ;-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-)
    ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-) ;-);-)
    ;-);-) ;-)

    Wystarczy?

    --
    SQLwysyn

  • 8. Data: 2004-01-26 12:11:56
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > Chyba nie byłeś
    > nigdy w trudnej sytuacji, skoro jedyną Twoją reakcją na ten post jest
    > szyderstwo.

    Witam

    Jak bys zajrzal do calego watku, zwrocilbys uwage ze s...syn :-) napisal
    bardzo konstruktywnego newsa - zasugerowal zeby zmienic grupe oraz ze
    informacje podane przez ogloszeniodawce sa zbyt enigmatyczne.

    Pomimo tej odpowiedzi pojawia sie kolejne ogloszenie zawierajace te same
    bledy - nie ta grupa i dalej niedokladne informacje. Powiedz mi, co wiesz o
    potencjalnym pracowniku? Praca jako nauczyciel czego? Jak to sie ma do
    konczenia zarzadzania i marketingu? Co wiesz o oczekiwaniach pracownika?
    Skonczony kurs przedsiebiorczosci? Jaki, kto, gdzie organizowal? Dlaczego
    nie stara sie zostac przedsiebiorca, skoro ma odpowiednia wiedze? A moze to
    nie jest wiedza, tylko nic nie znaczacy swistek?

    Zastanow sie, czy przyjalbys do pracy kandydata, ktory w ten sposob probuje
    sie zareklamowac? Ja wiem, ze ludzie sa czesto zbyt zdesperowani - ale
    niestety trzeba sie zebrac w sobie i caly czas dzialac profesjonalnie - a
    nie panicznie szukac pracy.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 9. Data: 2004-01-26 12:20:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jak bys zajrzal do calego watku, zwrocilbys uwage ze s...syn :-)

    Ja sie nie wstydze sformulowania SQLwysyn bo nie ma w nim wbrew pozorom nic
    zdroznego. Czyzby fachowcy komputerowi od usenetu nie wiedzieli co to jest
    SQL ? To pomoge
    http://pl.wikipedia.org/wiki/SQL

    --
    SQLwysyn

  • 10. Data: 2004-01-26 15:43:44
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie stara sie zostac przedsiebiorca, skoro ma odpowiednia wiedze? A moze
    > nie jest wiedza, tylko nic nie znaczacy swistek?

    Nad tymi problemami powinien sie zastanawiac ogloszeniodawca. Brak pewnych
    (wydawaloby sie - oczywistych) informacji w ogloszeniu - tez jest informacja
    (wnioskowanie negatywne). Ja nie oceniam poprawnosci czy celowosci
    umieszczania ogloszenia na tym forum. Irytuje mnie jedno: niemal w kazdej
    grupie dyskusyjnej gdy pojawia sie watek z prosba o pomoc, natychmiast setka
    madrali (cfaniaczkow - jak ostatnio pisza w tzw. "necie") zaczyna sie
    przyp***alac (excuse le mot) do kazdego zapisanego tam slowa. G***o maja do
    powiedzenia w temacie, ale w czepiactwie sa mistrzami. Jak na moj gust -
    jest to takie samo zasmiecanie forum jak umieszczanie takich ogloszen.

    > Zastanow sie, czy przyjalbys do pracy kandydata, ktory w ten sposob
    probuje
    > sie zareklamowac?

    Alez oczywiscie, ze takiej osoby bym nie przyjal. Przyczyny sam wymieniles.
    Nie zmienia to jednak mojego stanowiska w tej kwestii.

    Pzdr
    M.