PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie moge znalezc pracy? :( › Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    From: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    Date: Sun, 25 Jan 2004 22:02:19 +0100

    <s...@g...pl> napisał(a) tak:

    > No właśnie, dlaczego? Nie jestem jakimś tam świeżo
    > upieczonym absolwentem, pracowałem 4 i pół roku (w tym
    > 3 i pół na pełnym etacie) w poligrafii i branży
    > sprzątającej, ponadto znam się na WSZYSTKIM w biurze
    > (łącznie z naprawą ksero), o komputerze już nie mówię,
    > bo to oczywiste że mam w małym palcu u nogi wszystko co
    > widziałem (i dużo z tego czego nie widziałem), programik
    > nawet jakiś sklecę, stronę WWW napiszę, o prawie też
    > wiem prawie wszystko, łącznie z prawem UE, znam dwa
    > języki, potrafię tłumaczyć (nie "tłumaczyć")...

    Kolega z MBA, doświadczenie zawodowe 3 letnie, szukał pracy przez 8
    miesięcy, w tym czasie odbył ponad 20 rozmów. Nie szukał wcale pracy, do
    której mu to MBA było kloniecznie potrzebne, oczywiście też nie byle
    jakiej, ale musiał swoje ambicje nieco powściągnąć. Ja po rozpadzie
    najlepszej firmy w jakiej do tej pory pracowałem, przez pół roku szukałem
    pracy, znalazłem ją, po czym znów po pół roku postarałem się o
    wypowiedzenie, bo w żaden sposób nie mogłem się dostosować; koszmar.
    Teraz pracuję w domu, co ma tę wadę, że nie mogę wyjść z pracy.

    Jerzy