PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie moge znalezc pracy? :( › Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    From: "Katia" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    Date: Sun, 25 Jan 2004 20:55:48 +0100

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3918105l5navv1sqauqbl27m89tmm002n1@4ax.com...

    > Moja tragedia polega głównie na tym, że szukam pracy,
    > ogólnie mówiąc, biurowej - a więc w miejscach, gdzie
    > przeważają kobiety, które wolą przyjąć do swojego
    > grona kolejną kobietę niż faceta, chociażby stanowisko
    > nie było oczywiście skrzywione w jej stronę (przypuszczam,
    > że np. osoba do obsługi klienta w szkole językowej jest).

    Sama jestem kobieta, i mozesz mi wierzyc, ze kobiety zdecydowanie wola miec
    w biurze chocby jednego faceta (a najlepiej kilku) niz sie kisic we wlasnym
    gronie. O wiele lepiej sie pracuje w zespolach mieszanych (z punktu widzenia
    kobiety.
    Nie zalamuj sie - poltora miesiaca to jeszcze nie tragedia. Ja szukalm 5
    miesiecy i znalazlam.. na pol roku.
    Glowa do gory.

    Katia