PracaGrupypl.praca.dyskusje › DASOFT S.A. terminale płatnicze- czy ktoś zna tą firm

  • 1. Data: 2005-05-13 17:17:37
    Temat: DASOFT S.A. terminale płatnicze- czy ktoś zna tą firm
    Od: "elektrohurt" <p...@o...pl>

    Dostałem oferte następującej treści:

    DASOFT S.A. przeprowadza konkurs ofert mający na celu wybór dostawcy usług
    serwisowych w zakresie terminali płatniczych.

    Czy ktoś miał może styczność z tą firmą z Warszawy, i może udzielić jakiś
    informacji?

    I w ogóle z pracą związaną z serwisowaniem terminali płatniczych?

  • 2. Data: 2005-05-15 20:25:06
    Od: g e y b <g...@p...com>

    > Czy ktoś miał może styczność z tą firmą z Warszawy, i może udzielić jakiś
    > informacji?
    >
    > I w ogóle z pracą związaną z serwisowaniem terminali płatniczych?

    Z serwisowaniem terminali - tak, z Dasoft - nie. Jak chcesz porozmawiać
    zapraszam na g...@s...8bit.pl

    Gabriel