PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dostaje grafik www?

  • 1. Data: 2005-05-13 11:09:39
    Temat: Ile dostaje grafik www?
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    Witam
    Ile w Warszawie dostaje grafik www za layout strony? Chodzi o zwykly, nie pociety
    plik graficzny. Bez uzycia flash. Jak wyglada wspolpraca grafika ze zleceniodawca?
    Czy projektuje sie tylko 1 layout + poprawki i za taki dostaje sie zaplate, czy
    trzeba wstepnie zaprojektowac 2-3 layouty zeby klient mogl sobie wybrac?

  • 2. Data: 2005-05-13 11:15:36
    Temat: Re: Ile dostaje grafik www?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: biela [Fri, 13 May 2005 13:09:39 +0200]:

    > Ile w Warszawie dostaje grafik www za layout strony?

    Jezeli dziala na wlasna reke, to dokladnie tyle, ile sobie
    wynegocjuje. Nie tylko w Wawie.

    Jesli gdzies sie zatrudni, to dostaje pensje miesieczna
    i moze to sobie ew. podzielic przez ilosc prokektow ;)

    > Jak wyglada wspolpraca grafika ze zleceniodawca? Czy
    > projektuje sie tylko 1 layout + poprawki i za taki
    > dostaje sie zaplate, czy trzeba wstepnie zaprojektowac
    > 2-3 layouty zeby klient mogl sobie wybrac?

    A to juz jak sie dogadacie. U nas zawsze bylo tak, ze
    na poczatek klient mowil co mu sie mniej wiecej podoba,
    na tej podstawie powstawal bardzo wstepny projekcik,
    taki do pokazania w formie jednego pliku i potem sie
    toto wykanczalo. Lacznie 2-4 spotkan z klientem, zalezy
    jak bardzo chcial pieniadze wydawac (znaczy konkretnie
    jak bardzo byl niezdecydowany).

    Kira

  • 3. Data: 2005-05-13 11:30:24
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: biela [Fri, 13 May 2005 13:09:39 +0200]:

    > Jezeli dziala na wlasna reke, to dokladnie tyle, ile sobie
    > wynegocjuje. Nie tylko w Wawie.

    Wlasnie o ta negocjowalna kwote chodzi. Ile tak ona wynosi za jakis layout taki
    sredni. Nie bardzo prosty, nie skomplikowany, ale ladny czytelny bez duzej ilosci
    bajerow. Powiedzmy ze niech beda 2 spotkania z klientem.

  • 4. Data: 2005-05-13 11:54:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: biela [Fri, 13 May 2005 13:30:24 +0200]:

    > Wlasnie o ta negocjowalna kwote chodzi. Ile tak ona
    > wynosi za jakis layout taki sredni.

    No wiec standardowa kwota za jakis layout, taki sredni,
    najzwyczajniej w swiecie _nie_istnieje_. Niezaleznie od
    ilosci spotkan z klientem.

    Kira

  • 5. Data: 2005-05-13 13:47:02
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    > No wiec standardowa kwota za jakis layout, taki sredni,
    > najzwyczajniej w swiecie _nie_istnieje_. Niezaleznie od
    > ilosci spotkan z klientem.

    jakas srednia musi byc no :), to moze podajcie ile wy dostajecie ?

  • 6. Data: 2005-05-13 13:55:47
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-13, biela <e...@w...biela.prv.pl> wrote:

> [...]
    > layout taki sredni. Nie bardzo prosty, nie skomplikowany, ale ladny
    > czytelny bez duzej ilosci bajerow. Powiedzmy ze niech beda 2 spotkania z
    Na pl.comp.www zwykle odpowiadają, że 1/3 samochodu. I jest to odpowiedź
    zgodna z prawdą. Z tego co wiem, to znani mi graficy za zrobienie 3-ch
    layoutów (zakładając, że nie mają innych kosztów) są w stanie kupić
    sobie samochód :) Taki średni. Nie skomplikowany. Bez dużej ilości rdzy.
    No i ze dwie wizyty w warsztacie, żeby doprowadzić do stanu używalności.

    Mam nadzieję, że już łapiesz, w czym rzecz.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Ciągnie się jak backup nad ranem
    /z pamiętnika administratora/

  • 7. Data: 2005-05-13 14:40:43
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: biela [Fri, 13 May 2005 15:47:02 +0200]:

    > jakas srednia musi byc no :)

    Przykro mi ze burze Twoj swiatopoglad: NIE MA :>

    > to moze podajcie ile wy dostajecie ?

    Ja osobiscie? Rowne 0zl. Nie robie layoutow (no, chyba
    ze na uzytek wlasny albo znajomych, ale to tez 0zl).

    Kira

  • 8. Data: 2005-05-13 14:40:58
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

    > Na pl.comp.www zwykle odpowiadają, że 1/3 samochodu.

    Kurczę to ja też zarabiałam olbrzymie pieniądze.
    Szkoda że o tym nie wiedziałam!

    :) Wwa

  • 9. Data: 2005-05-13 14:52:47
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-13, Wwa <w...@n...pl> wrote:
    > Kurczę to ja też zarabiałam olbrzymie pieniądze.
    > Szkoda że o tym nie wiedziałam!
    You know, za 1000PLN też kupisz samochód :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

  • 10. Data: 2005-05-13 15:10:20
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    > Na pl.comp.www zwykle odpowiadają, że 1/3 samochodu.

    tak bylo 10 lat temu ;))

    czyli co tak 200-300zl za layout tak?