PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca Klienta - firma PULSAR ??

  • 1. Data: 2005-05-13 15:33:39
    Temat: Doradca Klienta - firma PULSAR ??
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    Czy ktoś się orientuje jak w tej firmie płacą, jak umowa itd ?
    za wszelkie info z góry dzięki !

  • 2. Data: 2005-05-13 18:58:23
    Temat: Re: Doradca Klienta - firma PULSAR ??
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Czy ktoś się orientuje jak w tej firmie płacą, jak umowa itd ?
    > za wszelkie info z góry dzięki !

    Tak , firm o nazwie PULSAR jest kilka tysięcy w polsce , płacą bardzo
    dobrze ,a umowa hmm bajka

    rafal

  • 3. Data: 2005-05-13 21:30:59
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    PULSAR Gdańsk
    ul.Chrzanowskiego

  • 4. Data: 2005-05-14 13:08:51
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kazia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się orientuje jak w tej firmie płacą, jak umowa itd ?
    > za wszelkie info z góry dzięki !

    Czesc!
    Na wstepie to powiem tak ze malo precyzynie napisales o ktory PULSAR ci
    chodzi bo takich firm jest masa... Ja wczoraj w Toruniu widzialem na budynku
    NETI przy wyjezdzie z Torunia logo z napisem PULSAR... :)

    Jako ze widze ze w nastepnym poscie napisales ze chodzi ci o ten gdanski
    PULSAR to moge ci powiedziec tyle ze akurat firma jest mi znana. Dostalem
    jakis czas temu info od jednego "znajomego" z sieci ze firma ta prowadzi
    rekrutacje. Niestaty nie bylem pewien o jakie stanowisko chodzi.
    Spodziewalem sie czegos ambitniejszego, czyli informatyka, elektronika itp.
    Okazalo sie ze poszukuja handlowcow. Prawda taka ze akurat w tym przypadku
    to typowy marketing bezposredni lub jak kto woli akwizycja... Generalnia
    firma ma wielka witrne internetowa i opisuje bog wie jeden czym sie zajmuje
    a jak sie przyszlo do nich to srednio to ich biuro wygladalo i ogolna
    dzialalnosc.
    Jesli chodzi o sama prace to proponuja sprzedaz uslug... TPSA :) Oczywiscie
    z tego co pamietam to umowa zlecenia albo umowa na prace czasowa. Zarobki
    oparte na prowizji (niby jest jakies minimum ;-) )
    Do tego operujesz wlasnym telefonem (za wlasne pieniadze, w biurze masz bez
    limitu - tylko po co w biurze telefon jak praca w terenie) i wlasnym
    samochodem/komunikacja miejska. Niby za udokumentowane przejazdy maja placic
    jak sie ma dobre statystyki sprzedazy, generalnie odradzam - nabijasz
    kapuche prywaciazowi i przy okazji telepises sie bogaci a sam nie wiele
    zyskasz.

    PS skad masz ogloszenie o tej pracy?

    pzdr

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 5. Data: 2005-05-14 23:08:16
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    dzieki za odp
    ogloszenie mam z www.trojmiasto.pl

  • 6. Data: 2005-05-14 23:08:41
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    stanowisko doradca klienta

  • 7. Data: 2005-05-16 17:04:37
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    > stanowisko doradca klienta

    No to wlasnie to o czym pisze.
    Jesli masz sporo wolnego czasu i przetransportowanie sie na Chrzanowskiego
    :) nie robi problemu to idz tam na rozmowe a na pewno poprawisz sobie humor
    ;-)
    Mnie to tylko jedno irytuje ze takie firmy jasno nie sprecyzuja o jakie
    stanowisko dokladnie chodzi i mniej wiecej czy o etacie czy o prowizji
    mowimy. A nie ze czlowiek przyjezdza, traci czas i pieniadze (zazwyczaj ich
    nie majac bo jest bezrobotny) a taki pracodawca masowo sciaga ludzi na
    rozmowe po ktorej 99,9% zaluje ze ja odbylo.
    Juz kilka razy po rozmowie telefonicznej (a czasem nawet o wstepnej
    rozmowie) obiecywano mi "zlote gory" a konczylo sie na biednej akwizycji.
    Pewnego dnia nie wytrzymam i strzele w pysk takiemu "wesolkowi" co szuka
    naiwnych...

    A co do tej oferty to widac ze caly czas szukaja "naiwnego" :)

  • 8. Data: 2005-05-17 09:23:32
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    no i nie znajdą
    bynajmniej nie mnie :)