PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymiar urlopu

  • 1. Data: 2005-05-13 13:33:13
    Temat: wymiar urlopu
    Od: "MoniKa" <m...@t...pl>

    Cześć,
    mam problem z wyliczeniem wymiaru urlopu. Otóż w kodeksie pracy jest zapis,
    ze do stażu pracy wlicza się okres nauki, za studia wyższe liczy się
    mianowicie 8 lat.
    Ja mam w tej chwili ukończony licencjat, który to licencjat liczy się jako
    studia wyższe. Po licencjacie rozpoczełam pracę, pracowałam u 3 pracodawców,
    w tej chwili mam ponad 2 lata stażu pracy na umowę o pracę. Jednak rok po
    ukonczniu licencjatu, w trakcie pracy, podjęłam studia magisterskie, których
    nie ukończyłam, bo cały czas (od 2 lat) z braku czasu jestem na różnego
    rodzaju urlopach.

    Moje pytanie jest nastepujące: czy w tej sytuacji należy mi się 20 czy 26
    dni urlopu?

    Z pozdrowieniami
    Monika

  • 2. Data: 2005-05-13 14:24:57
    Temat: Re: wymiar urlopu
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia MoniKa <m...@t...pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > ukończyłam, bo cały czas (od 2 lat) z braku czasu jestem na różnego
    > rodzaju urlopach. Moje pytanie jest nastepujące: czy w tej sytuacji

    26

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-05-13 14:51:01
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Pewnego słonecznego/deszczowego dnia MoniKa <m...@t...pl>
    > wystukał[a]:
    >
    > 26
    bzdura
    patrz lepiej
    www.google.pl

  • 4. Data: 2005-05-14 00:53:08
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    licencjat to 8 lat stażu.
    Od 2 lat pozostajesz w zatrudnieniu, ale równocześnie piszesz, że w
    ciągu tych ostatnich 2 lat przebywałaś na różnego rodzaju urlopach.
    Szkoda, że nie napisałaś na jakich. Jeżeli były to urlopy bezpłatne,
    to nie wliczają się do stażu pracy.
    I to by było na tyle.

    wa