PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak czesto zmienialiscie prace?

  • 1. Data: 2005-05-13 10:57:28
    Temat: Jak czesto zmienialiscie prace?
    Od: "kaniak" <k...@o...pl>

    Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu od skonczenia studiow w
    firmach spedzalem srednio 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.

  • 2. Data: 2005-05-13 11:01:50
    Temat: Re: Jak czesto zmienialiscie prace?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: kaniak [Fri, 13 May 2005 12:57:28 +0200]:

    > Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu
    > od skonczenia studiow w firmach spedzalem srednio
    > 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.

    U mnie to sie raczej w miesiacach liczy ;) Czesto
    gesto jest to 1-3 m-ce :> Tyle ze etatow to jeden.

    Kira

  • 3. Data: 2005-05-13 17:05:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2005 12:57:28 +0200, "kaniak" <k...@o...pl> wklepał(-a):

    >Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu od skonczenia studiow w
    >firmach spedzalem srednio 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.

    A jakie były powody, jeśli można wiedzieć?

  • 4. Data: 2005-05-13 17:36:54
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    kaniak <k...@o...pl> napisał(a):

    > Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu od skonczenia studiow w
    > firmach spedzalem srednio 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.

    a ja jestem w drugiej w ciagu 12 lat pracy

  • 5. Data: 2005-05-13 17:57:15
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Jak czesto zmienialiscie prace?

    Po studiach pracowałam 6 lat i ostatnia praca to była moja 4, a taka
    totalnie poważna to 2.
    Obecnie nie pracuje bo mi firme przeniesli do innego miasta ;(

  • 6. Data: 2005-05-13 20:39:29
    Od: Marcin <g...@l...pl.nospam.com>

    kaniak wrote:
    > Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu od skonczenia studiow w
    > firmach spedzalem srednio 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.

    2 lata - 2 firmy + praktyki + jakieś tam dodatkowe projekty. Chyba
    normalnie :) Studia skończyłem niespełna rok temu.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2005-05-13 20:46:04
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    kaniak napisał(a):

    > Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu od skonczenia studiow w
    > firmach spedzalem srednio 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.

    7 lat pracy zawodowej. W tym czasie 3 firmy (2 lata, 2 lata, rok) plus
    DG (2 lata).

    Pitt

  • 8. Data: 2005-05-13 21:15:27
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    kaniak napisał(a):
    > Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu od skonczenia studiow w
    > firmach spedzalem srednio 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.

    1 firma - 2 lata
    2 firma - rok
    3 firma - 7 lat
    4 firma - obecnie, od pol roku

    kazda z zupelnie innej branzy :)

    --
    pozdrawiam
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 9. Data: 2005-05-13 22:13:08
    Od: b...@i...pl (BACIA)

    > Jak czesto zmienialiscie prace? Ja dla przykladu od skonczenia studiow w
    > firmach spedzalem srednio 1 - 2 lata. Teraz jestem w czwartej.
    >
    > Ostatnio do ZUS potrzebowałam papierów(świadectw pracy) i sobie policzyłam
    Staz pracy- 14 lat
    Zmieniałam ją 10 razy-nieźle, rozne powody ale przeważnie to umowy na czas
    okreslony.
    Bea

    Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a

  • 10. Data: 2005-05-15 12:06:28
    Od: Piotr <a...@a...mil.pl>

    1 praca zaraz po szkole - 2 miesiące
    druga - 4 lata
    następna - 3 lata
    teraz własna DG i już nigdy więcej etatu :)

    pozdrawiam
    Piotr