PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    From: "Agnieszka" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie
    student?
    Date: Fri, 2 Aug 2002 08:31:12 +0200

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    news:aibbc3$omg$1@absinth.dialog.net.pl...
    > "kingram" <k...@g...net> wrote in message

    > Nie, tym razem nie zdzierzylem. Wytlumacz mi eliternie wyksztalcony
    > informatyku, dlaczego na olimpiadach programistycznych studenci UW, UWr
    czy
    > AGH zdobywaja miejsca w pierwszej dziesiatce Europy, a przedstawiciele
    > prywatnych uczelni nie sa notowani w czolowej piecdziesiatce zawodów
    > wojewódzkich, w których startuja studentci i uczniowie szkól srednich.
    > Dlaczego tak sie dzieje?

    a czy studenci cybernetyki WAT tez w tym biora udzial? Kolega wybaczy, ale
    ci po wojskowej to maja duzo wiecej praktycznej wiedzy niz ci po UW. W
    rankingu Wprostu co prawda zajmuja nizsze miejsce nisz PW, ale to dlatego,
    ze Wprost nie zdolal dotrzec do wszystkich informacji (to autentyczne
    wytlumaczenie Wprostu)

    Agnieszka