PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie? › Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
  • Data: 2005-07-06 11:43:17
    Temat: Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał
    > Jako pracodawca życzę wszystkim pracodawcom, żeby dłuuugo udawało
    > im się omijać takiego kandydata jak ty.
    > A tobie, żebyś otwarł firmę i musiał zatrudniać ludzi, ale takich
    > jak ty oraz dodatkowo takich, co będą kombinować jak zarobić i
    > nic nie zrobić oraz za pomocą twoich pieniędzy zarabiać na lewo.

    rozumiem że naświetlone przeze mnie fakty nie są zbyt przyjemne, ale twoje
    życzenia jedynie mnie rozbawiły.

    Natomiast tobie i innych "pracodawcom" życzę żeby wreszcie wyzbyli się
    wstydu (?) i traktowali chętnych do pracy poważnie. Publiczne oświadczenie
    potencjalnej wysokości proponowanych zarobków za pracę wg ściśle określonych
    wymagań chyba nie zaszkodzi, nieprawdaż ? Natomiast kiszenie takiej
    informacji, albo co gorsza niechęć do jej wyjawienia w trakcie procesu
    rekrutacji, z czym niejednokrotnie się spotkałem, to przejaw nieuczciwych
    zamiarów, zwanych przeze mnie gówniarstwem, i tyle.

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/