PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie? › Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
  • Data: 2005-07-07 19:46:11
    Temat: Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Sklarow napisał(a):

    > Tak przy okazji - przykładowe oferty pracy w Irlandii:
    > http://tinyurl.com/86az2
    > Specjalnie wybrałem branżę handlową. Właściwie wszystkie
    > oferty mają podane widełki zarobków.

    Bo to jest normalny rynek pracy.
    W normalnym rynku wiele osob zmienia prace na lepsza, kierujac sie
    wlasnie oferowanymi zarobkami a nie aplikujac na slepo na wszystkie
    oferty, marnujac i swoj czas, i rekrutujacych.

    W Polsce najzdrowszy rynek jest chyba na stanowisko Prezydenta RP -
    aplikuje 6 czy 7 osob w otwartym konkursie.