PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie? › Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
  • Data: 2005-07-07 23:49:45
    Temat: Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Troszkę wypaczyłeś sens jego pytania, ale ja jednakowoż
    > chciałbym uzyskać od Ciebie odpowiedź.
    > Czemu właściwie w większości ofert pracy za granicą
    > są podane warunki finansowe "jak się nie da"?
    > Jak myślisz?
    Ależ najczęściej się da! Nigdy nie twierdzę inaczej. Twierdzę
    że "nie zawsze" się da. I dlatego nie jest prawdziwe równanie
    "pracodawca = hohsztapler", jakie przewija się w ten czy inny
    sposób w wypowiedziach "Vetch".
    A tak przy okazji - również u nas podawanie zarobków będzie
    popularne w podobnym stopniu jak i tam. Na to zjawisko składa
    się szereg przyczyn, które u nas nie występują jeszcze, a za to
    jest nieco wywołujących odwrotne działanie.

    J.K.
    --
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej
    wystawy artysty Bronisława Tomeckiego: www.zapraszam.pl/exlibris/