PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie? › Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
  • Data: 2005-07-07 19:05:41
    Temat: Re: Czy pracodawca ma prawo mnie pytac o zarobki w poprzedniej firmie?
    Od: Pawel Sklarow <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Kowalski wrote:

    > Podaj swoje kwalifikacje - może poproszę cię o
    > doinformowanie...?

    Troszkę wypaczyłeś sens jego pytania, ale ja jednakowoż
    chciałbym uzyskać od Ciebie odpowiedź.
    Czemu właściwie w większości ofert pracy za granicą
    są podane warunki finansowe "jak się nie da"?
    Jak myślisz?

    Tak przy okazji - przykładowe oferty pracy w Irlandii:
    http://tinyurl.com/86az2
    Specjalnie wybrałem branżę handlową. Właściwie wszystkie
    oferty mają podane widełki zarobków.

    --
    pozdrawiam, Paweł Sklarow