PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-27 17:43:12
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Jestem ciekaw gdzie jest kres wytrzymałości na bezrobocie i biedę.
    > Czy to będzie 30% bezrobocia, 50% czy może 70%. Przecież po 1 maja są
    > przewidywane następne masowe zwolnienia. Poza tym zwiększenie składek
    > na ZUS może położyć większość firm jednoosobowych. To następna armia
    > potencjalnych bezrobotnych, a do tego część bez możliwości spłaty
    > zaciągniętych kredytów na rozpoczęcie działalności. Apele do
    > bezrobotnych, żeby się sami zatrudnili to kpina.
    (ciach reszta)

    Widzisz - tylko ty od dupy strony sie zabierasz do problemu. Mylisz skutki z
    przyczynami.
    Zastanow sie po co zwieksza sie skladki i podatki? Gdzie te pieniadze ida?
    Gdybys sie przypatrzyl to w wiekszoscu nie ida wcale na administracje, ale
    na dofinansowanie roznych dziedzin zycia. Od upadajacych zakladow, poprzez
    system rent i emerytur, emerytury i ubezpieczenia zdrowotne dla rolnikow, a
    skonczywszy na roznych dziwnych agencjach.
    Najwiecej jesdnak idzie na socjal. A to co ci juz pisalem, a czego
    nierozumiesz - panstwo ma kase, ktora zabiera ludziom (podatki, obligacje
    itp). Jesli chcesz, zeby wiecej ludzi mialo rente - musisz wiecej kasy
    zabrac tym co jeszcze pracuja - i tutaj sobvie dopowiedz ta czesc swojego
    postu.
    A teraz idz w druga strone. Ograniczamy lewe renty i wydatki socjalne -
    powstaje wiecej miejsc pracy, ktore wchlona tych wiecznych bezrobotnnych
    a ci co nie chca pracowac- trudno niech zdychaja.