PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-27 22:59:44
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > mam tylko jedno pytanie jak sądzisz jaka część tych
    > niby emerytów i rencistów oraz bezrobotnych pracuje na czarno
    nie wiem, ale wiem, że to ten chory system promuje zatrudnianie
    nie tylko rencistów i emerytów, ale również uczniów i studentów
    na czarno, szaro, biało i wszystkie kolory tęczy, a bezrobotny może sobie
    czekać na zatrudnienie do usranej. Gdy ci lewi renciści będą zmuszeni do
    zarejestrowania się na bezrobociu, to przecież kolejka po pracę się jeszcze
    wydłuży.

    > za śmieszne stawki bo im tyle wystarczy żeby sobie dorobić do renty czy
    > emerytury. Czy zastanawiałeś się że ci złodzieje i oszuści (bo tak ich
    > trzeba nazwać)
    nie pakuj wszystkich do jednego wora, czy zastanawiałeś się dla ilu to była
    jedyna ucieczka przed bezrobociem? gdyby zasiłki dla bezrobotnych były
    bezterminowe chociaż na czas majstrowania przy gospodarce, to nie byłoby
    tylu lewych rencistów

    > nie dosyć ze zaniżają stawki na rynku pracy to jeszcze zmuszają resztę
    > uczciwie pracujących aby ich utrzymywali.

    teraz 3/4 a w porywach 7/8 pracuje za niskie stawki. W równym, jeżeli nie
    większym stopniu pracodawców psują pracujący uczniowie i studenci, których
    utrzymują rodzice, a dorabiają dlatego, że skromne kieszonkowe nie starcza
    na sprzęt komputerowy, audio wideo i inne przyjemności.

    > To tak jakby taki gnój co miesiąc przystawiał ci nóż do gardła i mówił
    > dawaj forsę frajerze..........

    dla mnie większym gnojem jest polityk, który wymyślił i zrealizował ten
    bandycki system

    Marek