PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-27 18:36:37
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: "Piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stało się to Thu, 26 Feb 2004 12:21:16 +0000 (UTC), gdy " Marek"

    > Poruszasz dwa problemy.
    >
    > 1. Weryfikacja rencistów i czy jest sprawiedliwa
    > 2. Efekty dla rynku pracy po likwidacji rent
    >
    > I może lepiej ich nie mieszajmy?
    >
    > 1 .Weryfikacja jest konieczna i tyle. Na wsi, gdzie mam część rodziny
    > (woj. lubelskie), w co drugim gospodarstwie jest "rencista". Nie
    > przeszkadza to, że temu, że tacy ludzie zap****ją ile wlezie w czas prac
    > w polu. Wszyscy wiedzą, co i komu trzeba dać, żeby załatwić sobie rentę.
    >
    > Czy uważasz, że jest sprawiedliwe, że tacy cwaniacy utrzymują się z
> [...]
    A do prawa do pracy i opieki panstwa sluzą przepisy konstytucji .Do ochrony
    zdrowia też!!!!!.Po co bylo uchwalać taki gniot?Jestem pewien,że maja wytyczne.
    Jesli w Polsce socjal jest za duzy ,jak napisali niektórzy na tym forum ,to
    chyba na oczy nie widzieli tych ,ktorzy otrzymują 20 lub 30 zl. miesięcznie z
    MOPS-u.
    I to zapewne ich wina,że nie mają pracy?Albo są za malo przedsiębiorczy?
    Banki olewają prywatne inicjatywy.Wola kupowac obligacje panstwowe.Za ktore
    odsetki placimy tez my.
    Nie jestem zdesperowanym bezrobotnym ale realnie patrzę na to co sie w tym
    panstwie dzieje.
    A dzieje sie zle,bardzo żle.
    Panstwo ,ktore nie może zapewnić opieki najslabszym,bez wzgledu na stan
    kasy ,to juz nie jest państwo.To republika bananowa.
    Porównajcie nasze socjale z panstwami unii.Nic wiecej nie trzeba.
    Tak bardzo dązymy do ich standartów.Szczególnie w VAC-ie.
    A że maja wytyczne,jestem pewien.Skąd mieliby szacunkowe wyliczenia dotyczące
    oszczedności w tym zakresie?