PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-28 08:20:39
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gIR%b.4921$rb.62908@news.indigo.ie...
    > "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Gratuluje z kolei twierdzenia, ze dzialania (chocby pol- czy nawet
    > cwiercsrodkami),
    > spoznionymi, co jest faktem niezaprzeczalnym, nalezy poddawac krytyce w
    > swietle
    > przeprowadzac czy nie przeprowadzac.
    > Bo skoro krytykujesz wprowadzenie planu, to jestes za jego
    niewprowadzeniem.

    Krytykuje, poniewaz caly plan sprowadza sie do tego, ze dalej wydatki
    panstwa beda o pare wielkosci przekraczac wplywy.
    Plan sluzy poprawie wizerunku nie powodujac prawdziwej poprawy sytuacji
    finansowej panstwa.
    Plan zwieksza obciazenia fiskalne obywateli i przedsiebiorcow, powodujac
    zwiekszenie kosztow pracy i utrzymania przedsiecbiorstwa, co jeszcze
    bardziej zmniejszy liczbe miejsc pracy i spowoduje rezygnacje wielu osob z
    prowadzenia dzialalnosci, poniewaz jej koszt przekroczy wplywy.
    Tak, jestem przeciwny pseudoplanowi, ktory polega na minimalnym zmniejszeniu
    kosztow prowadzenia panstwa poprzez przerzucenie kolejnych kwot na
    podatnikow.
    Ciecia na rencistach sa w nim sprawa propagandowa, pokazujaca jak ogranicza
    sei wydatki, natomiast nie ma oszczednosci na kosztach prowadzenia panstwa.
    Dopoki rencisci byli potrzebni jako elektorat sld, cholubiono ich na
    wszelkie sposoby, kosztem panstwa i reszty spoleczenstwa. teraz sa rzucani
    na pozarcie, zeby ekipa sld-owska mogla doczolgac sie do eurowyborow i
    nastepnych wyborow parlamentarnych, uchwalaljac po drodze wiele rzeczy
    mozliwych do przeforsowania dzieki posiadanej liczbie glosow w parlamencie i
    szykujac sobie wygoden miejsca do "ladowania" w przypadku calkowitej utraty
    poparcia.
    sld doszlo do wladzy na klamstwie, swoimi obiecankami wyborczymi przebijajac
    inne partie, ktore do wyborow szly z propozycjami reform, oszczednosci i
    zmian w panstwie.Przez pewien czas sld staralo sie realizowac swoj nierealny
    program, poglebiajac zapacs gospodarcza do stanu obecnego.

    Nalezy przeprowadzic nowe wybory, aby nowe sily polityczne, mogly
    wprowadzic prawdziwe reformy, dac zielone swiatlo przedsiebiorcom, obnizyc
    podatki i wyciac urzednikow, ktorzy w wyniku ukladow zasiedlaja rozmaite
    agencje i agendy.

    > GreG

    ---