PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-26 21:27:10
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:c1l92l$c3l$1@news.onet.pl...

    > 1) Ktos mu bedzie uslugiwal - powstana nowe miejsca pracy

    Dokladnie. Ludzie interpretuja bogatego "prywaciarza" jako hobbyste
    chowajacego pieniadze do skarpety i nie puszczajacego ich w obieg
    stymulujacy nowe miejsca pracy

    > 2) Jesli jest tak dobrze to zostan przedsiebiorca, a nie jecz jak stara
    > baba. JEsli jest tak latwo - droga wolna - na co czekasz? Za to, ze facet
    > ryzykuje - to chyba moze robicx ze swoja kasa co chce, nie sadzisz?

    Ktos sie odwolywal do czasow komuny. Ja akurat pamietam wciaz powtarzajace
    sie dziesiatki ogloszen ramkowych o wolnych wysokoplatnych miejscach pracy w
    gornictwie, pieniadzach na zagospodarowanie sie dla osob decydujacych sie
    przyjechac do pracy w kopalnii, innych jeszcze bonusach ktorych juz nie
    pamietam.
    Ludzie wtedy wciaz psioczyli na to, ze gornicy maja takie wspaniale zarobki
    na tle innych zawodow, przywileje itp, ale jak im pokazywalem taka gazete i
    mowilem "no to jedz, bedziesz mial to samo", to raptem zmieniali temat.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---