PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    From: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Date: Sun, 19 Oct 2003 12:32:30 +0200

    Heh, moim zdaniem gorzej niż w oryginale:
    1. za duża objętość
    2. za dużo formatowań czcionki - weż te kursywy, podkreśnenia powyrzucaj.
    Jeszcze jedna uwaga - napis nagłówkowy: CURRICULUM VITAE
    jest całkowicie zbędny.

    Są różne szkoły, ale moim zdaniem najważniejsza jest czytelność. Wyrzuć z CV
    co tylko możesz - przeczytaj kilka razy i wykreślkażde zbędne słowo, każdą
    zbędną informację. Postaraj się, żeby CV było jak najkrótsze i zawierało
    możliwie jak najmniej informacji. Dlaczego? Dlatego, że większość osób,
    którym trafi ono w ręce, będzie przeglądać je kilka sekund. Jesli w tym
    czasie nie zainteresujesz czytającego, jesteś skazany na odrzut. A moim
    zdaniem, mimo małego doświadczenia, jesteś ciekawą osobą, wartą
    zainteresowania. Staraj się więc przedstawić suche fakty, żadnych
    wodotrysków.

    mangha

    mangha