PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 13:46:58
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jerzy (Dusk)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl> wrote in message
    news:bmu1kp$5sh$1@inews.gazeta.pl...
    > - "Stan Cywilny" - 'cywilny' od małej litery, jeśli w ogóle ta pozycja
    > jest potrzebna; ja nie używam;
    > - zobacz jak łatwo zapada w pamięć Twój numer telefonu komórkowego (jeśli
    > prawdziwy) gdy zgrupujesz po 3 cyfry!
    [...]

    Dziękuję za rady! Przygotowałem wersję w tabelkach, trochę zlewa się tekst w
    doświadczeniu zawodowym, jednak nie zdecydowałem sie na cieniowanie co
    drugiej linijki - nie mam pewnosci jak to bedzie wygladac po wydrukowaniu.

    Wersja z tabelkami:
    http://www.astercity.net/~jerz/pjcvtabelki.doc

    Dodałem też, tak jak w Twoim CV, klauzulę na końcu i praktyczną umiejętność
    prowadzenia samochodu - a niby to było takie oczyiste...

    Pozdrawiam,
    Paweł