PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 16:45:05
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4850.000002c0.3f92b2da@newsgate.onet.pl...
    > Osiągnięcia masz niezłe, jak mial firme to bym Cie zatrudnił:). Tylko
    > pokombinuj z wyrazistością graficzną CV zeby rzuciło się w oczy (np
    większa
    > czcionka poszczególnych kategorii, wpisz sobie na początku mgr Paweł
    Jerzak ,
    > nie przejmuj się nie ma co się wstydzić tego magistra.Daty (okresy nauki ,
    > pracy zaw) przesuń w bardziej w lewo używaj tabulatory, pogrubiaj to co
    > najważniejsze. CV musi poprostu rzucić się w oczy.
    > Aha ostatnie skasuj nazwisko posła dla którego pracowałeś bo niektórzy
    mogą Cię
    > odrazu zakwalifikować do czerwonych, wiadomo co wszyscy sądzą o polityce i
    > politykach.
    > pozdr
    > thomso

    Zaraz będą następne poprawki, na razie wyglada to tak:
    http://www.astercity.net/~jerz/tabelkicv.doc
    a wersji przaśnej i z kolorami tak:)
    http://www.astercity.net/~jerz/tabelki%20kolorcv.doc

    Zostawiłem na razie "trekking" w spokoju, nie bardzo wiem jak opisać, że
    lubie zabrać plecak, namiot i na miesiąc iść w dziki las :)

    Dopisałem jeszcze trochę umiejętności - czcionka juz jest i tak bardzo mała,
    wiec zastanawiam sie powoli, co wyrzucic...

    Pozdrawiam i majacych jeszcze cierpliwosc zapraszm do obejrzenia kolejnej
    wersji :)

    Paweł