PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 13:57:27
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    - "Stan Cywilny" - 'cywilny' od małej litery, jeśli w ogóle ta pozycja
    jest potrzebna; ja nie używam;
    - zobacz jak łatwo zapada w pamięć Twój numer telefonu komórkowego (jeśli
    prawdziwy) gdy zgrupujesz po 3 cyfry!

    ważne:
    - dla przejrzystości oddziel daty od zdarzeń i opisów, najlepiej zastosuj
    tabele, pod datą dałbym 'zakres obowiązków', albo oddziel to tak jak przy
    'językach' - niech wszędzie będzie równe więcie w całym CV;
    - przy zainteresowaniach niepotrzebnie pogrubiona czcionka;
    - zauważ, że różne punkty zaczynasz różnie - raz od dużej raz od małej
    litery - zdecyduj się na jeden sposób;

    www.duskj.republika.pl/cv/jp-cv-wz.doc CV dla przykładu moje (wyciąłem
    dane osobowe)

    Jednak dodaj nową pozycję "Szkolenia" pod doświadczeniem zawodowym, nikt
    nie będzie miał za złe, przecież dopiero skończyłeś studia; prawo jazdy na
    końcu, przed zainteresowaniami.

    Ścieśnianie CV ma tu sens, bo wszystkiego za mało na 2 strony, ale nie
    jestem za skracaniem istotnych rzeczy.
    Poloniście już nie musisz pokazywać, bo nie ma tu jakichś szczególnych
    kruczków i nieprawidłowości, a na to jestem uczulony.

    Jerzy