PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 13:57:57
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 19 Oct 2003 10:28:13 +0200, "Jerz"

    >http://www.astercity.net/~jerz/pjcv.rtf - obiecuję, że nie ma tam wirusa.

    1. Nigdzie nie jest wprost napisane, czy masz wyższe wykształcenie.
    Równie dobrze możesz dopiero pisać pracę której temat podałeś, albo
    mogłeś jej (jeszcze) nie obronić.
    2. Trochę kosmetyki - wiszące literki
    3. Osiągnięcia to dla mnie trochę na siłę włożona kategoria.
    4. "moich badań" zamieniłbym na "własnych badań"
    5. SWPS - mi nic ten skrót nie mówi. Może w "branży" jest znany, ale
    IMO lepiej wpisać pełną nazwę. Domyślam się tylko, że to uczelnia,
    którą skończyłeś.
    6. "do budowy stron WWW" - czyli co? Notepad i vi?
    7. Co to za urządzenie "CDR"? CDROM? To chyba nie ma się czym chwalić
    ;) Czy zwykła płyta, na której jest napisane CD-R?
    8. Potrafisz konfigurować wszelkie połączenia do internetu? Jak na
    humanistę to rewelacja ;) Czy może tylko dial-up? A co do konfiguracji
    całej sieci LAN - to też super.
    9. Coś mi się zdaje, że "Project Manager" niejednemu programowi na
    imię. Warto by to nieco sprecyzować. A może chodzi o MS Project?
    10. Tak trochę dziwnie wygląda sugerowanie, że zainteresowanie kulturą
    fińską ogranicza do języka.
    11. CV powinno być IMO w miarę ponadczasowe - jak ktoś wyciągnie je za
    rok, to co najwyżej powinieneś dodać co nieco, ale nie zmieniać.
    Dlatego IMO "ostatnio miesięczna wycieczka" jest nie na miejscu. Takie
    teksty za to świetnie się nadają do listu motywacyjnego, albo do
    interview.

    Więcej drobiazgów do których można się przyczepić nie znalazłem ;)
    Generalnie mi się podoba.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775