PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 17:20:03
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
    > Osiągnięcia masz niezłe, jak mial firme to bym Cie zatrudnił:). Tylko
    > pokombinuj z wyrazistością graficzną CV zeby rzuciło się w oczy (np
    większa
    > czcionka poszczególnych kategorii, wpisz sobie na początku mgr Paweł
    Jerzak ,
    > nie przejmuj się nie ma co się wstydzić tego magistra.
    [...]

    Oczywiście, nie można się wstydzić stopni naukowych czy tytułów, ale
    akurat tu się nie zgodzę - cv dotyczy osoby jao takiej, tytuły wymienia
    się w dalszej części cv. To jest po pierwsze człowiek, tym bardziej, że na
    początku są podane dane _osobowe_ . Człowiek się przedstawia oficjalnie
    imieniem i nazwiskiem a tytułują go inni.

    Jerzy