PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 11:14:56
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> wrote in message
    news:mfq4pv89je5a7tabp4j6v2ct7r4v21b68c@4ax.com...
    > Stało się to Sun, 19 Oct 2003 11:49:57 +0200, gdy "Jerz"

    [...]
    > Inna sprawa, czy informacja o sieci i hardwarze jest potrzebna w tym CV.
    > Jeśli CV jest "ogólne", to tak, ale jeśli ma służyć konkretnej rektuacji
    > to pomyśl o tym co ta informacja daje pracodawcy.
    Ok - w takim razie to wyrzucę, jako umiejętności obsługi komputera zostawię
    tylko programy...

    > Czego mi jeszcze brakuje to informacje o specjalizacji (kierunku) na
    > SWPS i czego dotyczyło stypendium naukowe.
    Opisanie celu stypendium wygladałoby mniej wiecej tak:

    Prowadzenie badań nad socjalizacja polityczną niemieckiej młodzieży i
    międzypokoleniowych różnic w poziomie autorytaryzmu. Ponadto brałem udział w
    projekcie analizy ruchu CASTOR (przeciwników transportów odpadów atomowych).

    Zajmuje troche miejsca... może użyć tylko tej pierwszej częsci?

    > Znasz się dobrze na
    > programach statystycznych, ale nigdzie np. nie jest napisane, że analizy
    > statystyczne masz opanowane też teoretycznie i że stosowałeś je w
    > praktyce.
    Tutaj jest to trochę tak, że oprócz studiów i krótkiej praktyki nie bardzo
    miałem okazję tę wiedze wykorzystać.

    > Prowadzenie "badań uzupełniających" to może być siedzenie w
    > bibliotece (desk research), w pubie (obserwacja uczestnicząca :), no ale
    > i parę innych aktywności.
    Było wszystkiego po trochu - zasadniczą część badań stanowiły badania
    ankietowe :)

    > Jeszcze coś (to już moja subiektywna ocena) - osiągnięcia masz
    > ciekawszse i bliższe czasowo niż doświadczenia, więc zamieniłbym je
    > kolejnościa.
    I tak też zrobiłem - wrsja II zaraz pojawi się pod:
    http://www.astercity.net/~jerz/pjcv2.doc

    Dzięki za wszelkie rady - pomyslę jak to wszystko przekonstruować, żeby się
    pomieściło..

    Pozdrawiam,
    Paweł