PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mogę wypowiedzieć umowę?

  • 1. Data: 2003-11-03 18:13:09
    Temat: Czy mogę wypowiedzieć umowę?
    Od: "Paweł " <p...@g...pl>

    Witam!

    Czy fakt niepłacenia składek na ZUS przez pracodawce(również niedostarczanie
    rozliczenia RMUA) może być wystarczającym powodem do wypowiedzenia umowy o
    prace na skutek ciężkiego naruszenia obowiązków pracodawcy wobec
    pracownika. Mam podpisana umowę na czas określony bez klauzuli o możliwości
    wypowiedzenia i chciałbym jak najszybciej ją rozwiązać gdyż pracodawca mnie
    oszukuje. Czy mam taką możliwość?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-11-04 13:06:27
    Temat: Re: Czy mogę wypowiedzieć umowę?
    Od: s...@W...onet.pl

> [...]
    > wypowiedzenia i chciałbym jak najszybciej ją rozwiązać gdyż pracodawca mnie

    Witam
    Jeżeli uważasz że pracodawca Cię oszukuje to możesz rozwiązac umowę bez
    wypowiedzenie ale ją uzasadniając.Rozwiązanie umowy nie może nastąpić po
    upływie miesiąca od uzyskania przez pracownika wiadomości uzasadniających
    rozwiązanie umowy. ( art 55 i 52 par.2 kp. ) Pozdrawiam.