PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabiają strażacy i w branży telekomunikacyjnej

  • 1. Data: 2003-11-02 18:16:58
    Temat: ile zarabiają strażacy i w branży telekomunikacyjnej
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    zastanawiam sie nad wyborem studiów ,myśle o szkole głownej służby pożarniczej
    oraz telekomunikacji na politechnice warszawskiej Ile może zarobić młody
    strażak zaraz po studiach na sgsp jeśli powiedzmy pracuje w zawodzie w
    warszawie oraz jak przedstawiają sie płace w telekomunikacji w Polsce i na
    zachodzie (anglia)?

  • 2. Data: 2003-11-02 20:33:13
    Od: "Wacław" <...@...com>

    Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strażak zaraz po studiach na sgsp jeśli powiedzmy pracuje w zawodzie w
    > warszawie oraz jak przedstawiają sie płace w telekomunikacji w Polsce i na

    Nie wroze Ci przyszlosci w w/w zawodach jesli nie bedziesz wiedzial w 100%
    co chcesz w zyciu robic. Grunt to robic wszystko z pasja. Kierowanie sie
    jedynie wzgledami zarobkow moze skonczyc sie wypaleniem i depresja. Gdybys
    powiedzial informatyka, elektronika czy telekomunikacja -moglbym Cie
    zrozumiec. Ale telekomunikacja i pożarnictwo? Jeszcze moze dodaj psychologie
    i malarstwo.

  • 3. Data: 2003-11-02 23:14:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 2 Nov 2003 21:33:13 +0100, "Wacław" <...@...com> wrote:

> [...]
    >powiedzial informatyka, elektronika czy telekomunikacja -moglbym Cie
    >zrozumiec. Ale telekomunikacja i pożarnictwo? Jeszcze moze dodaj psychologie
    Czy telekomunikacja i pozarnictwo to zle pasje?
    A psychologia i malarstwo?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-11-02 23:29:24
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wacław" <...@...com> napisał w wiadomości
    <cut>
> [...]
    > powiedzial informatyka, elektronika czy telekomunikacja -moglbym Cie
    > zrozumiec. Ale telekomunikacja i pożarnictwo? Jeszcze moze dodaj

    Eeeee tam nie prawda.
    Ja tam jestem z wyksztalcenia pracownikiem socjalnym i informatykiem, i w
    obu zawodach mam staz pracy, choc teraz robie jako informatyk. A studiuje
    obecnie jeszcze co innego, zupelnie nie zbieznego (bo niby po co powielac
    wiadomosci?). Nie ma sensu zostawac z klapkami na oczach albo isc tylko
    jedna sciezka, mozna byc dobrym w kilku dziedzinach - jak pogadasz z
    fizykami to zauwazysz, ze wielu z nich jest bardzo dobrymi...muzykami:)
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2003-11-03 00:36:22
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jedna sciezka, mozna byc dobrym w kilku dziedzinach - jak pogadasz z
    > fizykami to zauwazysz, ze wielu z nich jest bardzo dobrymi...muzykami:)

    Z punktu widzenia profesjonalnego, polskiego działu HR nie powinieneś dostać
    pracy w żadnym z tych zawodów, ponieważ:
    a)jesteś nieprzewidywalny
    b)nie potrafisz skoncentrować się na jednym rodzaju działalności.
    c)masz zbyt szerokie i nieprzystające do siebie zainteresowania.

    Jeśli pracujesz, oznacza to, że przeprowadzono rekrutację w nieprawidłowy
    sposób.W tłumaczeniu na nasze:
    jesteś inteligentny, dynamiczny, możesz zagrozić przyszłemu przełożonemu.:P

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 6. Data: 2003-11-03 08:54:46
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    > c)masz zbyt szerokie i nieprzystające do siebie zainteresowania.

    Nie bardzo rozumiem jakie znaczenie ma to kryterium i co sie za tym kryje..
    Czy oznacza to np., iz czlowiek chociazby po marketingu i informatyce,
    interesujacy sie m.in. kynologia nie bedzie brany pod uwage w czasie
    rekrutacji? Z powyzszego punktu (c) wynika, ze lepiej zataic pewne swoje
    zainteesowania - czy zeczywiscie jest to takie konieczne ?

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 7. Data: 2003-11-03 18:42:45
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sposób.W tłumaczeniu na nasze:
    > jesteś inteligentny, dynamiczny, możesz zagrozić przyszłemu

    bardzo mi sie podoba to wytlumaczenie:P
    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-11-03 18:43:38
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > rekrutacji? Z powyzszego punktu (c) wynika, ze lepiej zataic pewne swoje
    > zainteesowania - czy zeczywiscie jest to takie konieczne ?

    Ponieważ natura starała się obdzielić wszystkich jednako jednym dała
    rozum, innym stanowisko. Osoby na stanowiskach to na ogół ludzie z
    defektem intelektualnym i kompleksami - kynolog będzie się im kojarzył z
    osobą, która uważa ich za psa, a przecież są panami.

    Do zaakceptowania jest:
    - sport (byle nie taki, co go szef uprawia)
    - alkoholizm
    - onanizm
    - kupowanie na bazarze
    - praca po godzinach
    - celibat w życiu osobistym, rozwiązłość w pracy;

    Pzdr: Catbert, EHRM;

  • 9. Data: 2003-11-03 18:44:22
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rekrutacji? Z powyzszego punktu (c) wynika, ze lepiej zataic pewne swoje
    > zainteesowania - czy zeczywiscie jest to takie konieczne ?

    Pewnie zależy od firmy w której chcesz pracować. Jednak zdarzają się firmy,
    w których odmowę motywuje się tak, jak napisałem.

    --
    pozdrowienia
    Jarosław Wiechecki

  • 10. Data: 2003-11-04 12:52:26
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Catbert wrote:

> [...]
    > - kupowanie na bazarze
    > - praca po godzinach
    > - celibat w życiu osobistym, rozwiązłość w pracy;

    Rzeczywistosc (troche ubarwiona ale to ona:)
    - po raz setny mnie ubawiles.

    pozdrawiam
    D.

    --
    "The biggest cause of trouble in the world today is that the stupid people are so
    sure about things and the intelligent folks are so full of doubts." - Bertrand