PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Volkswagen VW

  • 1. Data: 2003-11-03 06:59:03
    Temat: Praca Volkswagen VW
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, jak wygląda praca w VW (płaca, atmosfera pracy) i sposób
    rekrutacji? Czy też jest assessment centre jak to się spotyka w innych
    firmach? I co z tym niemieckim (jaki poziom zaawansowania)?
    Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
    Tomi.

  • 2. Data: 2003-11-03 20:14:47
    Temat: Odp: Praca Volkswagen VW
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,
    a mozesz powiedziec do ktorego VW starsz sie o prace : Poznan czy Polkowice,
    i na jakie stanowsko, jak na polkowice to przeliuse ci informacje na priva.

    Wojtek

    Użytkownik Tomi <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo4u5v$kk6$...@i...gazeta.pl...

  • 3. Data: 2003-11-03 22:13:31
    Temat: Re: Praca Volkswagen VW
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Polkowice,
    > i na jakie stanowsko, jak na polkowice to przeliuse ci informacje na

    Ongis startowałem do Poznania. Nie dostałem sie głównie z 2 powodów:
    - po jakims miesiącu od odbycia Assassement Center i indywidualnej rozmowy,
    kiedy to nie mogąc doczekac się odpowiedzi od nich, zadzwoniłem sam
    dowiedziałem się, że poszukiwali mechaników do konstruowania silników. Choć
    wyraźnie napisałem w CV, że aplikuje na stanowisko informatyka w związku z
    ogłoszeniem, iz poszukuja takowych do uruchamianej właśnie automatycznej
    lakierni
    - w momencie, gdy znalazłem to ogłoszenie, a tym bardziej gdy wywalałem
    pieniądze jeżdżąc na rozmowy do tej "firmy", oferta ta była juz daawno
    nieaktualna - lakiernia hulała juz od kilku miesięcy!

    Więc sam widzisz, jak traktuja ludzi.

  • 4. Data: 2003-11-04 10:09:09
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

> [...]
    Polkowice,
    > i na jakie stanowsko, jak na polkowice to przeliuse ci informacje na

    Chodzi mi o Poznań, ale jakiekolwiek informacje dot. tej firmy będą dla mnie
    cenną wskazówką. Stanowisko inżynier elektryk. Ślij to wszystko na priva.

    Z góry wielkie dzięki, Tomi.