PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Date: Wed, 6 Oct 2004 15:25:22 +0000 (UTC)

    <W...@o...pl> napisal(a):

    > Tak się składa, że mam trochę doświadczeń z pizeriami w różnych krajach
    > i mogę powiedzieć tylko tyle: W Polsce nie spotkałem jeszcze pizzerii z
    > przyzwoitą pizzą. Smak tego, co polskie pizzerie oferują można co
    > najwyżej porównywać z tym, co oferują amerykańskie sieci, takie, jak
    > Pizza Hut, znane powszechnie z silnej reklamy i kiepskiego smaku. Może
    > po prostu zorientować się, z czego wynika niezrównany smak pizzy we
    > Włoszech (szczególnie na przykład na Sycylii), albo choćby znośny we
    > włoskich pizerriach na terenie Niemiec i spróbować choćby się do takiego
> [...]

    Dokładnie. Np. w Chorwacji robią wszędzie zawodową pizzę - jadłem
    dziesiątki razy i zawsze była super, raz mniej raz bardziej. Cienkie
    ciasto + dużo dodatków + lekko słonawy smak całości... To u nas się
    utarło, że ciasto musi być jak najgrubsze, a potem mamy takie pizze
    zapychacze, które ledwo da się ugryźć...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie