  • Data: 2004-10-07 18:24:57
    Temat: gwoli ścisłości
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aha, oferuj _koniecznie_ Colę do pizzy. I nie jakieś pepsi czy inne,
    > tylko prawdziwą Cole.

    co to jest Cola? chodzi ci o bakterię? drugie zdanie sugeruje napój zbliżony
    do pepisi, czyli pewnie pepsi-coli. A więc rozumiem, że masz na myśli
    Coca-Colę.

    sorry. nie mogłem sie powstrzymać. ale juz od dawna, jak ide do sklepu,
    widze że jest i coca- i pepsi - to proszę skrótowo "kolę" i jak ktoś mi
    podaje coca-cole to udaję śmiertelnir obrażonego bo ja chciałem kolę, ale
    pepsi a nie coca. kola to kola. może być pepsi, coca, może być i inna ....