PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
  • Data: 2004-10-10 13:21:14
    Temat: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Od: Border <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Pęksa napisał:
    > Czy macie pomysły jak można rozruszać ową pizzerię ? Co zrobić żeby zwabić
    > klienta ? Czy reklama w radio jest na tyle skuteczna żeby sprzedaż
    > podskoczyła :) ? A może macie pomysły na jakiś nietypowy marketing :) ?

    Witam.
    Jak widać po ilości postów popyt na pizzę jest, byleby była dobra. We
    Wrocławiu w jednym z oddziałów "Tele..." jest taka oferta: dwie średnie
    pizze w cenie jednej, a cena to ok. 20zł za najtańszą, dobre dla par i
    większych grup, organizują też przyjęcia urodzinowe dla dzieci, choć to
    akurat u siebie w lokalu. Jeśli jednak klientów nie ma zbyt dużo, to
    oznacza, że coś słaba ta pizza, może pomyśleć o zmianie składników, albo
    dodaniu innych wersji. Pizza przez Internet też niezłe rozwiązanie.
    Kiedyś, pracując na nocnej zmianie, akurat naszła mnie taka ochota, a tu
    w necie żadna firma z Wrocławia, która się reklamowała, nie działała po
    1:00, mogłem tylko popatrzeć na obrazki :) i obeszłem się smakiem.