PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
  • Data: 2004-10-06 17:26:06
    Temat: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Od: Wieslaw Bicz <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gromax napisał:

    >wiem,że to nie sycylia ale polecam pizzerię roma we wrocławiu, w pobliżu
    >dworca.
    >
    >prawie zawsze jak jestem we wrocku to do niej zaglądam (poza spiżem w rynku)

    To chyba najlepsza pizzeria we Wrocławiu, ale jednak bardzo odstaje
    nawet od średniej niemieckiej. Kiedyś była jeszcze lepsza, na
    Pomorskiej, mieli nawet kucharza Włocha, ale to już zamierzchła przeszłość.

    --
    Wieslaw Bicz

    ------===== R&D: Ultrasonic Technology/Fingerprint Recognition ====------
    ul. Otwarta 10a PL 50-212 Wroclaw Tel.:+48 71 3296854 Fax.:+48 71 3296852
    --------==== mailto:W...@o...pl -=- http://www.optel.pl ====-------