PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
  • Data: 2004-10-07 09:02:02
    Temat: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Pęksa napisał(a):

    > Od kilku dni jestem (ech brzmi dumni) współwłaścicielem pewnej
    > pizzeri na telefon. Jak na razie interes idzie ledwo, ledwo (plus
    > jest taki, że owa pizzeria działa już od pewnego czasu tak więc
    > klienci są ale na razie wszystko jest na granicy opłacalności).
    > Narazie łądujemuy kasę w ulotki i w radio ( radio ruszy niedługo).
    > I tu mam do szanownych czytelników pytanko. Czy macie pomysły jak
    > można rozruszać ową pizzerię ? Co zrobić żeby zwabić klienta ? Czy
    > reklama w radio jest na tyle skuteczna żeby sprzedaż podskoczyła
    > :) ? A może macie pomysły na jakiś nietypowy marketing :) ?

    masz szczescie dobrze trafiles ;-) ze wzgledu na dziwny tryb zycia
    jestem stalym klientem miejscowych pizzeri, na miesiac jest tego
    kilka(nascie?) ;).

    napisze ci co mnie irytowalo w poprzednich pizzeriach i dlaczego
    zmienilem na nowa (ktora tez nie jest bez wad):

    1. pizza przyjezdzala zimna (#$@#$) - niedopuszczalne, natychmiast
    zmienilem pizzerie. rozwozenie pizzy 'pizdzikami' nie ma sensu.

    2. pizza przyjezdzala po 45-60 minutach - zdazylem juz wypic cale wino
    ;-) lub piwo...

    3. dobre ceny, niezly wybor, pyszne pizze. obecnie korzystam juz z 6
    pizzeri w moim miescie i dopiero teraz moge powiedziec, ze jem cudownie
    pyszna pizze. poprzednie byly albo kiepskie albo tylko wporzadku.

    4. wybor dodatkowego zarcia. wprawdzie nigdy nie zamawiam ale zawsze
    sie zastanawiam ;-) za to BAR SATALKOWY to podstawa. Tylko cos
    konkretnego. kiedys zamowilem salatke szwedzka a dostalem kupke ogorkow
    w plasterkach, bez sosu, bez niczego... bleee... no i niech te salatki
    kosztuja z piataka a nie po 10 zeta za takie male porcje... odchciewa
    sie zamawiac.

    5. promocje. ja na kazdym kartonie pizzy mam kupon. po zebraniu 3 mam
    mala pizze, 5 - srednia a 8 - duza. wymieniam tylko na duze. of coz to
    za darmo. jak dla mnie to najlepsza promocja.

    6. prosze kup sobie komputer!!!!!!! szlag mnie trafia jak za kazdym
    razem musze podawac swoje dane, adres, telefon. zadna pizzeria w moim
    miescie nie wklepuje tych danych do bazy... nie wiem ustawa cos
    zabrania czy co (pewnie mozna obejsc...). kiedys jak dzownilem do pizzy
    hut (jezu.. tak drogo a tak srednio) to tylko podawalem nr telefonu i
    skladalem zamowienie. nie mowiac o tym, ze to nie tylko ulatwienie dla
    klienta ale super baza klientow dla ciebie. wybierasz tych ktorzy
    zamawiaja najwiecej i oferujesz im najlepsze promocje i znizki. o
    stalych klientow trzeba dbac. kiedys w polityce czytalem, ze stali
    klienci generuja 30-40% zysku i warto o nich dbac (stad te wszystkie
    programy - zbieraj punkciki).

    7. zawsze zamawiam duza mafiozo (19 zeta, w srodku stawki) i do tego za
    free dostaje mala margeritke. nawet smaczna. w poprzedniej pizzerii tez
    zamawialem pizze w okolicach 20 zl i tez dostawalem mala gratis ale
    byla kiepska: z cebula i zielonym groszkiem ;)

    8. bron boze nie dodawaj wzorem jednej z pizzeri zimnego "sosu" w
    torebkach. zimny ketchup to ja mam w lodowce. jak kiedys mi to
    przywiezli to myslalem ze to zart... to jakis specjalista od marketingu
    musial nad tym dlugo myslec...

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna