PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
  • Data: 2004-10-06 14:50:38
    Temat: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Od: Wieslaw Bicz <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel napisał:

    > Jeżeli pizza jest dobra: czyli nie oszczędzacie na doatkach itp to
    > sama się rozkręci. muso byc dobra i juz i musi jej być dużo :)

    Tak się składa, że mam trochę doświadczeń z pizeriami w różnych krajach
    i mogę powiedzieć tylko tyle: W Polsce nie spotkałem jeszcze pizzerii z
    przyzwoitą pizzą. Smak tego, co polskie pizzerie oferują można co
    najwyżej porównywać z tym, co oferują amerykańskie sieci, takie, jak
    Pizza Hut, znane powszechnie z silnej reklamy i kiepskiego smaku. Może
    po prostu zorientować się, z czego wynika niezrównany smak pizzy we
    Włoszech (szczególnie na przykład na Sycylii), albo choćby znośny we
    włoskich pizerriach na terenie Niemiec i spróbować choćby się do takiego
    poziomu zbliżyć. Podejrzewam, że wtedy nie będziesz się mógł opędzić od
    klientów nawet nie robiąc reklamy. Przylecą znęceni samym zapachem.

    Wieslaw Bicz