PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Date: 16 May 2002 15:48:28 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    Tiger <t...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > Tak sie ostatnio zastanawialem, ze przydaloby sie troche zarobic na
    > wakacje:),

    ja jak bylem mlody (bardzo mlody) to zbieralem truskawki, rzodkiewki,
    jablka, wisnie, porzeczki, pokrzywe (to biale z nieparzacej), kwiat lipy,
    kasztana. kokosow z tego nie bylo, ale dla mlodzika jak ja wtedy na lody
    i prezerwatywy ;-) [o kolorowe baloniki bylo trudno] w sam raz.

    nie wiem jak te rozne ziola, ale owoce na pewno wciaz ktos musi zbierac...

    pozdrawiam

    romekk