PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest jakas praca dla młodzierzy?

  • 1. Data: 2002-05-15 20:18:44
    Temat: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tiger" <t...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tak sie ostatnio zastanawialem, ze przydaloby sie troche zarobic na
    wakacje:), rozejzalem sie troche po naszym rynku i po prostu zrobilo mi sie
    smutno. Na rynku nie ma nic konkretnego, no chyba ze ktos uwaza za konkretne
    bieganie po Warszawie z ulotkami, za co za 8godzin latania dostanie 20zl. Sa
    jeszcze ogloszenia o pracach domowych, skladanie dlugopisow itp, ale
    wszystkie numery to jak dotad oszustwo, bo sa przekierowane na linie o-700 i
    w ten sposob nabijamy jakiemos cwaniakowi konto:(

  • 2. Data: 2002-05-15 20:53:55
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > wszystkie numery to jak dotad oszustwo, bo sa przekierowane na linie o-700
    > w ten sposob nabijamy jakiemos cwaniakowi konto:(

    Przykre to że nawet dla ludzi z wyższym wykształceniem i doświadczeniem nic
    nie ma, nawet nie chcę tej sytuacji komentować !!!!!

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-05-15 21:14:25
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Tiger" <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak sie ostatnio zastanawialem, ze przydaloby sie troche zarobic na
    > wakacje:)

    <ciach!>

    A probowales w agencjach pracy czasowej? W Warszawie jest ich kilka. A na
    wakacje wiele firm bedzie zatrudnialo tempow na zastepstwa za urlopowiczow.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 4. Data: 2002-05-15 21:36:27
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nic
    > nie ma, nawet nie chcę tej sytuacji komentować !!!!!

    Panowie i Panie !
    Jedyny możliwy sposób to samozatrudnienie.
    Jesli ktos ma żyłkę handlowca polecam allegro.pl
    a jesli dodatkowo zna język i ma dobre pomysly to np ebay.co.uk
    Mozna naprawde dobrze zarobic przy sporej dozie pomysłowości.

  • 5. Data: 2002-05-15 21:41:28
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Jedyny możliwy sposób to samozatrudnienie.
    > Jesli ktos ma żyłkę handlowca polecam allegro.pl
    > a jesli dodatkowo zna język i ma dobre pomysly to np ebay.co.uk
    > Mozna naprawde dobrze zarobic przy sporej dozie pomysłowości.

    Czy jesteś Panem sukcesu wlasnego skoro nam to mówisz ?
    Jeśli dzięki tym serwisom tak, to jestem pełen podziwu !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 6. Data: 2002-05-15 21:50:36
    Od: "Tiger" <t...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > a jesli dodatkowo zna język i ma dobre pomysly to np ebay.co.uk
    > Mozna naprawde dobrze zarobic przy sporej dozie pomysłowości.

    Dobrze zarobic na allegro? heh, chyba oszukujac ludzi i sprzedajac im lewy
    towar, no bo jak inaczej? nie wiem czy to najlepszy sposob.....
    no chyba ze chodzi o cos innego?

  • 7. Data: 2002-05-15 22:15:44
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > Jedyny możliwy sposób to samozatrudnienie.

    Tez myslalem czy nie zalozyc (nawet w kilka osob) wlasnej dzialalnosci ale
    zeby cokolwiek sprzedac (produkt czy usluge) to musi ktos chciec to kupic, a
    ludzie ostatnio maja raczej mniej pieniedzy (z powodu ogolnej sytuacji) to
    mniej konsumuja, w dodatku panstwo tez bedzie chcialo sobie na tym zarobic i
    zaraz pobrac od ciebie odpowiedni %, tak wiec interes dosc kiepski, obecnie
    to pozostaje tylko przeczekac i inwestowac co najwyzej we wlasna wiedze i
    umiejetnosci.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

  • 8. Data: 2002-05-15 22:29:32
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    obecnie
    > to pozostaje tylko przeczekac i inwestowac co najwyzej we wlasna wiedze i

    Święte słowa, dziś się za coś zabierać to wyrok na siebie, to nie te czasy
    co wystarczyło cokolwiek, dziś trzeba mieć tylko pomysł - drobiażdżek !!!

    Wrangler

  • 9. Data: 2002-05-16 06:56:38
    Temat: Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

> [...]
    > wszystkie numery to jak dotad oszustwo, bo sa przekierowane na linie o-700
    > w ten sposob nabijamy jakiemos cwaniakowi konto:(

    I tak mozna sobie narzekać i narzekać - ale widocznie nie chcesz pracować,
    bo roznoszenie ulotek wcale nie musi być warte 20 zł. Widziałem oferty,
    gdzie za podobną pracę mozna zarobić 40-50 zł. Czy to jest mało? Zresztą
    zawsze powtarzałem jedo - nie ma bezrobocia - są bezrobotni.

    Marek A. Czepil
    tel. +48502 55 30 30
    m...@m...to
    GG 3244493

  • 10. Data: 2002-05-16 08:25:33
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik Marek A. Czepil <m...@m...to> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abvl9s$8ph$...@n...onet.pl...
    > I tak mozna sobie narzekać i narzekać - ale widocznie nie chcesz pracować,
    > bo roznoszenie ulotek wcale nie musi być warte 20 zł.

    nikt tutaj nie narzeka , takie sa fakty a jak tego nie rozumiesz to zal mi
    ciebie

    Widziałem oferty,
    > gdzie za podobną pracę mozna zarobić 40-50 zł. Czy to jest mało?

    a ja widzialem oferty bez kwalifikacji oferujace 10000 zl miesiecznie i to
    znaczy ze tyle mozna zarobic?

    Zresztą
    > zawsze powtarzałem jedo - nie ma bezrobocia - są bezrobotni.

    zobaczymy ja stracisz praca to bedziesz inaczej spiewal

    > Pozdrawiam

    odpusc sobie

    irek