PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-17 06:02:46
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-05-16 22:55, Użytkownik irek napisał:

    > ja nie jestem , nie doprowadzilem kraju do ruiny i nie zasiadalem wowczas w
    > rzadzie polski ludowej tak jak wiekszosc obecnie rzadzacych
    > malo tego nawet nigdy nie nalezalem do organizacji partyjnej
    Wiesz co, doprowadzili krai do ruiny... ciekawe, a do jakiej szkoły
    chodziłeś: miała sufit, ławki, miałeś zeszyty, ksiązki i długopisy?
    O ile wiem, to miała, więc nie można mówić o doprowadzeniu kraju do
    ruiny. I wiesz o tym dobrze, ale wygodnie jest myśleć tak jak ty, bo
    wtedy łatwo jest stwierdzić, że teraz to wszystko co jest złe to wina
    tamtych (komuchów w domyśle)a nowi (buzki, krzaklewskie itp) są boscy,
    ale niestety zastali kraj w ruinie...

    > i nic , uwaza takze ze kazdy polak to zlodziej , menel i zebrak
    > i wiesz co tak wlasciwie to ma racje
    > a wiesz co do tego doprowadzilo wlasnie rzady ludzi ktorych tak pod niebiosa
    > wychwalasz
    Nie wiem, czy czytałeś to co napisałem- ale ja tam nikogo nie
    wychwalałem. Wiesz co, wredna ta twoja szkoła w ruinach, nie nauczyli
    cię czytać (tylko pisać)...

    > no wlasnie wiec jeszcze raz potwierdza to , ze wiekszosc polakow to
    > komunisci , albo kretyni , ktorzy dali sie nabrac na puste slowa
    A skąd wiesz jak będzie za te 4 lata. Jasnowidz, czy co?
    --

    Tomek

    tel: +48501-300-166 GG: 1316898

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<