PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-17 14:52:23
    Temat: Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ac2hgf$781$1@news.onet.pl...
    > Podobno mam poglady lewicowe, ale sam lubie uwazac sie za czlowieka
    > apolitycznego, i zgadzam sie z tekstem ktory kiedys zapodal jakis
    polityk -
    > rzad sie sam wyzywi.
    > A wszyscy inni zjazd, i taka jest prawda niezaleznie od opcji, ktora
    > wyznajesz. Najlatwiej zwalic na innych wszystkie problemy.

    Dokładnie tak - z okazji poprzednich wyborów samorządowych, jeden z
    kandydatów tak oto napisał w swojej ulotce: "Głosujcie na mnie, bo ja
    już będę czwartą kadencję. Za pierwszej i drugiej kadencji ustawiałem
    siebie, za trzeciej - moją rodzinę, a teraz zrobię coś dla Was...".
    I czy jest sens zastanawiać się jakiego on był koloru? NIE, ponieważ
    ro0bi tak zdecydowana większość.
    A wracając do tematu pracy dla "młodzierzy" - nasuwa się jedno zdanie -
    "Umiesz liczyć - licz na SIEBIE".
    IMHO ogladanie się na innych i rozpaczanie nic nie dają (znam wielu,
    którzy wypijając kolejnego "jabola" narzekają, że nie ma roboty, że nie
    ma zasiłków i że ogólnie jest hu....wo. Ale czy któryś z nich chce
    pomagać na polu - nie, wynieść gruz z mieszkania - nie, wnieść worki z
    cementem - też nie (wszystkie przykłady z autopsji).
    Kolego Tiger - dobra rada - nie narzekaj, tylko rób cokolwiek (jesli
    masz predyspozycje do wykonywania konkretnych zadań to jeszcze lepiej),
    bo pewnego dnia (bez obrazy) odbijając korek kolejnego wina będziesz
    zachowywał się ja w/w nieudacznicy (czyt. żule).

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###