PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-16 18:54:53
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-05-16 18:09, Użytkownik irek napisał:
    > ja w przeciwienstwie do ciebie uwazam ze cos mi sie nalezy za moje podatki
    > wiec jak najbardziej popieram
    Co ci się należy: praca? Samochód? Pała od policjanta?

    > nie jestem taki pewien czy minely skoro w rzadzie sa sami postkomunisci
    > pacholki poprzedniego systemu)

    Oni są postkomunistami a ty?
    Kim jesteś?
    Obywatel Stanów Zjednoczonych uważa, że każdy Polak to komunista i co?
    Czy tak jest?
    Nie, ty zapewne nie jesteś komunistą więc oni juz się mylą...
    A to kto nami rządzi to sprawa ogółu społeczeństwa a nie tylko grupki
    zaślepionych nienawiścią do wszystkiego co było (bez względu na to, czy
    było to dobre czy złe). I całe szczęście.

    Tomek

    --- tel: +48501-300-166 --- GG: 1316898 ---

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<