PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-17 18:34:27
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-05-17 19:53, Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:
    > A skoro masz jakąś prostą receptę na znalezienie pracy,
    > dlaczego się nią nie podzielisz????????????
    Wiesz, ja po skończeniu szkoły powiedziałem sobie jedno- chcę mieć pracę
    i to szybko.
    W ciągu miesiąca znalazłem pracę. Jako człowiek po szkole (czyli bez
    doświadczenia) przyjąłem prace przedstawiciela handlowego w pewnej
    tureckiej firmie. Nie podobało mi się tam ale pracowałem 1,5 roku.
    Dlaczego? Bo w tym czasie szukałem cały czas następnej. I znalazłem. W
    tej firmie pracowałem rok i uratowała mnie moja metoda. Gdy mój
    pracodawca zniknął (ja juz miałem gotowy plan) Kroki które
    podjąłem dały w efekcie natychmiastowe przejście do nowej firmy. Czyli-
    bierzesz pracę i szukasz nowej. Zawsze i cały czas.

    > wskazówki!!!!! sama osobiście jestem aktywnakończąć studia w tym roku, wysłałam
    > jak dotychczas aktywnie około 50 ofert!!!!! I niestety jak dotąd nie mialam
    > szczęścia!!!!
    To znaczy co? Za mało płacili, nie odpowiedzieli? Wyjaśnij... [na priv,
    bo wszyscy nie muszą czytać, jeżeli chcesz]
    > A nie sądzę żebym nie była konkurencyjna na rynku pracy!!!!

    Konkurencyjna jesteś, ale może coś z prezentacją własnej osoby?
    --

    Tomek

    tel: +48501-300-166 GG: 1316898

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<
    ---Biblia Szatana---