PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-17 17:53:39
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myślę, że masz po części rację, iż nie należy być pasywnym, ale aktywnie
    działać!!!! Natomiast trochę mnie zdenerwowało, że zaprzeczasz faktom niejako
    oczywistym, a bezrobocie takim faktem właśnie jest!!!!
    niestety liczba osób tzw siły roboczej przewyższa podaż miejsc pracy!!!!!
    Czy to tak trudno zrozumieć!!!Prosta zależność ekonomiczna!!!! Zpustego i
    salomon nie naleje!!!! A skoro masz jakąś prostą receptę na znalezienie pracy,
    dlaczego się nią nie podzielisz???????????? byłabym wdzięczna za wszelkie
    wskazówki!!!!! sama osobiście jestem aktywnakończąć studia w tym roku, wysłałam
    jak dotychczas aktywnie około 50 ofert!!!!! I niestety jak dotąd nie mialam
    szczęścia!!!! A nie sądzę żebym nie była konkurencyjna na rynku pracy!!!!
    następnym razem zanim coś napizesz, pomyśl dwa razy i troszkę bardziej
    konkretnie!!!! Krytykować jest łatwo................