PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    From: "M" <mraf[nospam]@tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał
    pracę?
    Date: Wed, 22 Jan 2003 03:32:38 +0100

    Annopsychologu!

    Z czego mam się cieszyć? Z tego, że na 30 ofert do biur pośrednictwa pracy
    odpowiedziało mi jedno?

    Z tego, że moja przyjaciółka dziennikarka w znanym tygodniku zarabiała 900
    złotych?

    A może z tego że znajomy w ogólnopolskim dzienniku, pracując 12 godzin na
    dobę, zarabia 2000, i musi za to żyć i wynająć mieszkanie w Warszawie?

    A może z tego, że mimo wyższego wykształcenia i doświadczenia zbieranego już
    w czasie studiów, jedynymi ofertami pracy jakie dostaję są praca na czarno
    lub umowę zlecenie?

    Droga Louiso Hay : PPP, życzę Ci, żebyś nigdy nie musiała się martwić, że
    jesteś chora, nie masz skąd wziąć na lekarza, boś nieubezpieczona, a za
    zwolnienie nikt ci nie zapłaci.