PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
  • Data: 2003-01-22 07:55:35
    Temat: Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    Od: "lajkonik" <l...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest wśród Was ktoś, kto w 2002 roku znalazł pracę bez znajomości, a
    dzięki
    > swojej wiedzy i umiejętnościom?

    Tak. Ja znalazlem bez koneksji w czasie kryzysu branzy informatycznej w
    Niemczech, prace jako nielubiany gastarbeiter (inaczej mowiac greencard ;-).
    Bez studiow, i 100 letniego doswiadczenia.
    Znalazlem tez druga w Polsce ktora wykonuje sobie zdalnie za grubo ponad
    srednia krajowa.
    I jestem z tego dumny, bo kosztowalo mnie to sporo wyrzeczen, i miesiace
    pisania odpowiedzi na ogloszenia.

    Pozdrawiam wszystkich i zycze znalezienia wymarzonej pracy, lub utrzymania
    sie w obecnej.

    --
    pozdr.
    artur