PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
  • Data: 2003-01-22 09:00:29
    Temat: Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytam... czytam i zastanawiam się czy jest naprawdę aż tak źle? Same
    > pesymistyczne wypowiedzi...
    > Czy na liście tej wypowiadają się same osoby, które są pesymistami i
    > malkontentami z natury czy też stali się takowymi pod wpływem złej
    sytuacji na
    > rynku pracy?
    > Czy jest wśród Was ktoś, kto w 2002 roku znalazł pracę bez znajomości, a
    dzięki
    > swojej wiedzy i umiejętnościom? Mam nadzieję, że nie jest aż tak źle, jak

    Na przykład ja.Na ogłoszenie prasowe z wyborczej wysłałem meilem swoją
    ofertę początek stycznia i po kilku
    dosłownie dniach dostałem zaproszenie na rozmowę i od 01.02.2002 pracuję w
    pewnej sporej firmie :) Ale co ciekawe
    na innym stanowisku niż to z ogłoszenia.W CV umieściłem informację że wiem
    trochę na temat dość specyficznego systemu i
    akurat poszukiwano osoby która choć trochę się w tym orientuje.Takżo warto
    pisać o tym co się umie pod warunkiem że
    jest to prawda bo na rozmowach takie rzeczy błyskawicznie są weryfikowane.
    W każdym razie przychodząc do pracy nie znałem żanej osoby tam pracującej.